• چهارشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94032715954
  • خبرنگار : 71184

نماینده مردم قزوین:

باید دولت صنعت را از رکود نجات دهد

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مشکل اساسی کشور را رکود و به تبع آن بیکاری دانست و گفت:‌ لازم است دولت، صنعت را از رکود نجات دهد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مشکل اساسی کشور را رکود و به تبع آن بیکاری دانست و گفت:‌ لازم است دولت، صنعت را از رکود نجات دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ سید مرتضی حسینی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، گفت: چرا حقوق ایثارگران و فرزندان شهدا که مجلس شورای اسلامی مصوب کرده است به طور کامل اجرا نمی‌شود؟ این اقدام باعث اعتراض قشر ایثارگران شده است.

وی ادامه داد:‌ آقای شهیدی به جای آنکه بروید در استان‌ها مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران را برطرف کنند کارهای سیاسی می‌کنید؛ ‌شما دیروز در تشییع جنازه شهدا کجا بودید؟

وی در تذکر دیگری به دولت تصریح کرد: گرانی و تورم از سر سفره مردم مشخص می‌شود که هر روز اجناس گران شده و هیچ کس پاسخگو نیست امروز مشکل اساسی رکود و به تبع آن بیکاری است لذا لازم است صنعت را از رکود نجات دهید.

حسینی خطاب به وزیر نیرو، افزود: با توجه به اینکه مردم استان هم از نظر آب شرب و هم آب کشاورزی مشکل دارند لذا ضروری است دستور لازم برای انتقال آب از سد طالقان صادر شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی در پایان با بیان اینکه اگر دولت می خواهد وزیر آموزش و پرورش استضاح نشود مشکلات فرهنگیان را رفع کند، گفت: از وزیر کشور تشکر می‌کنم که با تبدیل زیاران به عنوان شهر موافقت کردند لذا درخواست داریم تا دیگر بخش‌های استان قزوین مانند نظام‌آباد را برای تبدیل به شهر را نیز در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس خطاب به دولت ادامه داد:‌ کارگران عزیز با مشکلات زیادی روبرو هستند به گونه‌ای که بعضی‌ها چندین ماه حقوق نگرفته‌اند لذا درخواست رسیدگی به وضعیت آن‌ها را دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha