• دوشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091609638
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج مجوز داشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج از سوی هیات نظارت دانشگاه‌ها مجوزداشت و قانونی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج از سوی هیات نظارت دانشگاه‌ها مجوزداشت و قانونی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که با حضور مسئولان ارشد نظامی و امنیتی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: کسانی که در حادثه دانشگاه از مرز قانون عبور کردند متخلف و مجرم هستند و باید با آنها طبق قانون برخورد شود.

وی اظهارکرد: این حادثه ای که در دانشگاه آزاد یاسوح اتفاق افتاد حادثه بدی بود و متاسفانه در برخی جاها بزرگ نمایی شد. در فضای بسته مجوز برعهده دانشگاه‌ها است، دانشگاه‌ها هیات نظارت دارند و این هیات اگر مجوز داد، تجمع‌ها برگزار می‌شود. در این رابطه نیازی نبود که شورای تأمین لغو یا تأئید کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این استان چهره های زیادی آمدند و با آرامش صحبت و سخنرانی کردند و رفتند اما این حادثه بر اثر بی دقتی اداری اتفاق افتاد. فرماندار شهرستان بویراحمد برای کنترل اوضاع نه برای حمایت از کسی یا گروهی به دانشگاه رفت.

خادمی تصریح کرد: اگر دانشگاه مجوز داده بود باید ملزومات کار را فراهم می کرد و هرکسی سخنرانی کرد باید پاسخگوی صحبت هایش باشد.

وی تأکید کرد: اینقدر مشکلات مهمتر در این استان وجود دارد که اولویت آن این مباحث و مسائل نیست اما اگر کسی یا تشکلی درخواست برای برگزاری چنین برنامه ها و جلساتی داشت همکاری خواهیم کرد و شرایط را برای برگزاری آن فراهم می کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه ها و مطبوعات در هرچه با شکوه تر برگزار کردن انتخابات بیان کرد: نقش رسانه ها در انتخابات مهم و تاثیر گذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha