• شنبه / ۲ دی ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96100200840
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل بانک رفاه:

مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است

مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است

مدیرعامل بانک رفاه گفت: مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است و باید برای مدیریت و حل آن برنامه داشته باشیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه، در همایش روسای شعب این بانک با بیان این‌که در نظام بانکی به‌صورت کلی سه عدم تعادل وجود دارد، ادامه داد: نبود تعادل در سود و زیان، نبود تعادل در ترازنامه و نبود تعادل در مدیریت نقدینگی، سه حوزه‌­ای است که نیازمند توجه و مراقبت بیش از پیش هستند.

مدیرعامل بانک رفاه اظهار کرد: روسای شعب، مجریان استراتژی­‌ها و برنامه‌­های بانک هستند که با اقدامات خود نقش مهم و اثربخشی در موفقیت بانک، ایفاء می­‌کنند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه روسای شعب در توسعه و تعالی بانک، بسیار حساس و تعیین‌کننده است و آن‌ها مسئولیت دارند در شعب خود ارزش خلق کنند.

سهمانی با اشاره به این‌که بانک رفاه تنها بانک اجتماعی کشور به شمار می‌­رود، عنوان کرد: بانک رفاه به دلیل رسالت ویژه‌­ای که دارد با طیف متنوعی از جامعه که بخش بزرگی از مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می­‌دهند، ارتباط و تعامل دارد. این مشتریان نیازها و خدمات ویژه‌­ای مطالبه می­‌کنند که باید به درستی شناسایی شود و در مسیر تحقق مطلوب آن گام برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha