به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در همایش معاونان اعتباری مدیریت شعب استانهای این بانک با تاکید بر اهمیت ارائه راهحلهای مالی برای مشتریان گفت: امروزه یک بانکدار برای جذب مشتریان و وفادارسازی آنها، باید از راهکار مشاوره مالی استفاده کند. در مشاوره مالی باید راه درست را به مشتریان نشان دهیم و در وهله نخست منافع و مصالح مشتریان مد نظر قرار گیرد.
وی عدم تحلیلگری درست و به موقع مالی را یکی از ضعفهای حوزه مالی و سرمایهگذاری ایران دانست و گفت: بسیاری از نابهسامانیها در اقتصاد، ناشی از نبود تحلیگران و مشاوران مالی، آگاه، امین و متخصص است.
سهمانی با بیان اینکه بانک رفاه، یک بانک با تجربه بزرگ و تاثیرگذار در جامعه است، گفت: هماکنون این بانک با در اختیار داشتن شبکه گسترده شعب به بیش از ۱۵ میلیون مشتری خدمت ارائه میکند.
مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به عملکرد سال گذشته بانک گفت: بحمداله طی روزهای اخیر، مجمع عمومی عادی سالانه بانک با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان عالیرتبه سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و خوشبختانه شاهد رضایت سهامدار از عملکرد بانک در سال ۹۵ بودیم. بیتردید این نتایج حاصل تعهد و تعلق سازمانی تمامی کارکنان بانک رفاه است.
وی با بیان اینکه ملاک عملکرد مطلوب برای بانک خلق ارزش برای تمامی ذینفعان است، گفت: یکی از شاخصهای خلق ارزش، سودآوری و ایجاد ارزش برای ذینفعان است. لازم است از این دستاورد برای سالهای آتی حراست کنیم.
سهمانی دیگر بُعد عملکردی بانک در سال ۹۵ را گرایش بانک به سمت فعالیتهای کارمزدی عنوان و تصریح کرد: این رویکرد باید در آینده به صورت جدی پیگیری شود. نگاه خدمتمحوری و بانکداری مبتنی بر کارمزد در بانکداری بینالملل بسیار مورد توجه است. بانکها از محصولمحوری به خدمتمحوری تغییر رویکرد دادهاند. بانک رفاه هم این رویکرد را اتخاذ کرده و لازم است در سالهای آینده تقویت شود.
مدیرعامل بانک رفاه ارائه و پرداخت تسهیلات قرضالحسنه، حمایت از رونق تولید و اشتغال، توجه به مطالبات غیرجاری و تلاش برای تامین رضایت حداکثری مشتریان را تکلیف تمامی ارکان بانک عنوان و تصریح کرد: مشتریان ولی نعمت بانک هستند. با وجود مشتریان بقای سازمانی بانک تامین میشود و در عمل باید ثابت کنیم که مشتریمحور و اخلاقمدار هستیم.
انتهای پیام
نظرات