به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، با اعلام این مطلب در جمع مسئولان این بانک در استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه راهبردی بانک رفاه بیارتباط با راهبردهای نظام بانکی نیست، افزود: یکی از مهمترین راهبردهای بانک مشتریمداری و مشتریمحوری است. بانک رفاه جایگاه مهمی در نظام بانکی دارد. شرکا، ذینفعان و گیرندگان خدمات بانک تعداد قابل توجهی هستند که انتظار دارند، خدمات متنوع و باکیفیتی را دریافت کنند. همه اقدامات و فعالیتها و خدمات بانک باید با رویکرد مشتریمحوری طراحی و ارائه شود.
وی با تاکید بر ایجاد تعادل بین منابع و مصارف در بانکها، ورشکستگی موسسات اعتباری را ناشی از عدم تعادل منابع و مصارف دانست و افزود: معضل دیگر این موسسات، زیانده بودن آنها بود. موسسات نتوانستند مدیریت سود و زیان، ترازنامه و مدیریت نقدینگی داشته باشند. باید بین منابع، مصارف، درآمدها و هزینهها تعادل برقرار باشد تا منجر به نقدینگی مثبت، عملکرد مثبت و سودآوری شود.
سهمانی تاکید کرد بانک رفاه در فعالیتهای ارزی، ضمانتنامهها، خدمات شتابی و الکترونیک در چارچوب یک حرکت معقول و مدیریت ریسک، اقدامات خوبی داشته و برنامههای جامعی تدوین کرده است.
انتهای پیام
نظرات