• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97022614956
  • خبرنگار : 30054

راهنمای یک دقیقه ای برای خرید ضروری ترین تجهیزات اداری

راهنمای یک دقیقه ای برای خرید ضروری ترین تجهیزات اداری

گوشی تلفن پاناسونیک مدل KX-TG9541 از برند نام آشنای پاناسونیک با امکانات خود برازنده یک مدیر موفق است. این دستگاه دو گوشی بی سیم و یک پایه دارد و می توانید فقط با یک دستگاه تلفن، دو خط تلفن را روی آن راه اندازی کنید و شما را از خرید تلفن اضافه بی نیاز می کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، کسب و کارهای کوچک بسیاری هم اکنون در حال شکل گیری است که دیر یا زود نیاز به یک دفتر کار خواهند داشت. تصمیم برای راه اندازی یک دفتر کار می تواند از پیچیده ترین و نا آشناترین تصمیمات باشد. اگر قرار باشد همه چیز با بهترین شروع شود، پس پیشرفت معنی ندارد. دفتر کار اول شما می‌تواند بسیار ساده باشد ولی به خودتان قول بدهید که هر سال آن را بهتر کنید. البته قرار است ساعت های زیادی را در محل کار یا پشت میز بگذرانید حتی بیشتر از ساعت هایی که در خانه  هستید و هر وسیله ای در اتاق کار روی شما تاثیر گذار است، بنابراین بهتر است محیط کاری بسازید که یادگیری همیشه در آن جریان دارد و پر از ایده های جدید و انرژی مثبت است.

در ادامه یک راهنمای کوچک برای خرید وسایل ضروری ارائه می شود که شما را به سرعت و البته با هزینه کم در مسیر راه اندازی یک دفتر کار قرار می دهد.

مبلمان اداری

لازم نیست همه چیز را از همان اول داشته باشید، هزینه برای خرید میزهای کنفرانس بزرگ یا مبلمان پذیرایی از مهمان را به بعد از افزایش درآمدتان موکول کنید. اما روی خرید یک صندلی اداری مناسب که پشت آن کم تر احساس خستگی کنید باید سرمایه گذاری کنید. بدن انسان برای نشستن به مدت ۸ ساعت یا بیشتر طراحی نشده است با این حال مبلمان اداری ارگونومیک، طوری طراحی شده اند که به طور خاص حمایت از سلامت افرادی که برای مدت طولانی پشت آن می نشینند، بیشتر کنند. نشستن برای مدت طولانی پشت میز اداری، هم خسته کننده است و هم منجر به عوارض جدی برای گردن و کمر می شود. چه بهتر که صندلی ها و میزها قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند. پیشنهاد ما صندلی اداری نیلپر است که با در نظر گرفتن قیمت صندلی کارمندی نیلپر ارزش هزینه کردن را دارد.

ماشین های اداری

علاوه بر اثاثیه و مبلمان دفتر کارتان به تجهیزات اداری مختلفی مانند پرینتر یا مانیتور نیاز دارد. در همین نقطه از پروژه‌تان است که بودجه مورد نیازتان واقعاً می‌تواند خودنمایی کند. بهتر است تنها مواد و تجهیزات اساسی دفتر کار را خریداری کنید. در طراحی دکوراسیون دفتر کار باید مکانی مناسب را هم به این وسایل اختصاص دهید تا تسلط کافی روی آن ها داشته باشید. با توجه به این که هنوز نمی خواهید حجم زیادی از کارها را با این دستگاه ها انجام دهید، خرید یکی از پرینتر های چند کاره که همزمان کار پرینت، کپی، اسکن و فاکس را برای شما انجام می دهد می تواند ایده ال باشد. کافیست در یک فروشگاه اینترنتی گشتی بزنید و یک مدل مناسب انتخاب کنید. اغلب این دستگاه ها طراحی کوچک و کم حجمی دارند و با بهترین کیفیت کارهای شما را انجام می دهند. کار با این دستگاه ها ساده است هر کاربری با هر سطحی از معلومات کامپیوتری می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند. پرینتر های چند کاره برای کسب و کار های جدید یا محیط های اداری کوچک بسیار مناسب هستند .

تلفن

با وجود این که گوشی های تلفن هوشمند الان در دست همه هست اما خرید تلفن برای شرکت ضروری است. در خرید تلفن دقت کنید که سیستم منشی تلفنی آن کامل و پیشرفته باشد و بتوانید از راه دور نیز پیام های خود را چک کنید تا ابتدای راه شما را از گرفتن یک کارمند برای پاسخگویی به تلفن بی نیاز کند. کوچک و سبک باشد و کیفیت صدا و نویز نداشتن هم از دیگر مواردی است که هنگام خرید لازم است به آن توجه شود. امروزه قابلیت های زیادی برای تلفن ها تعبیه شده که می تواند فراتر از یک تلفن بی سیم برای شما باشد. پیشنهاد ما خرید گوشی تلفن پاناسونیک مدل KX-TG9541 است. این مدل از برند نام آشنای پاناسونیک با امکانات خود برازنده یک مدیر موفق است. این دستگاه دو گوشی بی سیم و یک پایه دارد و می توانید فقط با یک دستگاه تلفن، دو خط تلفن را روی آن راه اندازی کنید و شما را از خرید تلفن اضافه بی نیاز می کند. در صورت نبود برق تا دو ساعت کار می کند و سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 60 دقیقه ای دارد.

آبسردکن یخچال دار

اگر در حال حاضر نمی توانید برای خرید یک یخچال هزینه کنید می توانید یک آبسردکن ایستاده تهیه کنید که قسمت زیرین آن دارای یک یخچال کوچک است و می تواند محفظه‌ای برای خنک کردن نوشیدنی‌های بسته‌بندی‌ یا مواد غذایی در حجم کوچک باشد. به این ترتیب علاوه بر دسترسی راحت به آب خنک و تصفیه شده، یک یخچال کوچک هم دارید. این  یخچال، کاربرد بسیاری دارد و تا مدت زیادی شما را از تهیه یخچال بی نیاز می کند. هم چنین برای استفاده در مکان های موقتی مانند غرفه های نمایشگاهی نیز کاربرد دارد، برندهای میان رده ای با قیمت های مناسب مانند آب سرد کن سام ، آب سرد کن میدیا و ... در بازار وجود دارد. اگر به هر دلیلی خواستید آن را با یک مدل دیگر تعویض کنید این دستگاه ها در خانه هم می تواند بسیار کاربردی باشد.

حالا تقریبا همه چیز برای شروع دفتر کار شخصی شما آماده است ...

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha