• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 97060703516
  • منبع : نمایندگی قزوین

استاندار قزوین:

مردم مهم‌ترین سرمایه برای حفظ نظام هستند

مردم مهم‌ترین سرمایه برای حفظ نظام هستند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای حفظ نظام هستند که باید این سرمایه را حفظ و ارتقا دهیم.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی به‌مناسبت هفته دولت در دیدار با امام‌جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: در این شهرستان وحدت و همدلی بین مسئولان وجود دارد، علیرغم نگاه‌های سیاسی موجود مدیران با حفظ همدلی برای رسیدن به هدف به مردم خدمت می‌کنند که این مایه برکت است.

وی افزود: هفته دولت یادآور شهید شاخص دولت شهید رجایی است که ایشان اهل قزوین بوده و در قزوین پرورش‌یافته است؛ ما به‌عنوان مدیران جامعه و وابستگان دولت و حاکمیت باید از رفتار و عملکرد ایشان تبعیت کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما نمی‌توانیم به اقیانوس برسیم ولی از آبراهه باریکی می‌توانیم استفاده کنیم؛ شهید رجایی برای ما به‌مثابه الگویی است که باید منش و رفتار ایشان را بررسی و پیرو راهشان باشیم.

وی بیان کرد: انتخاب الگو به معنای توقف در شخصیت ایشان نیست ما باید منش را حفظ و روش‌ها را تابع شرایط روز انتخاب کنیم تا به همان مقصدی که می‌خواهیم برسیم، در حال حاضر با آنچه شهید رجایی بوده فاصله زیادی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.

زاهدی با اشاره به عید غدیرخم تأکید کرد: در مباحث این عید دو دیدگاه وجود دارد که بخشی ولایت را به معنای دوستی و بخشی به معنای جانشینی مطرح می‌کنند.

وی یادآور شد: هفته دولت موقعیتی است که دولتی‌ها به مردم گزارش دهند چراکه امروز عده‌ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند که قدمت این مسئله به قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد و همچنان ادامه دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب ما زمانی رخ داد که تحلیلگران سیاسی غرب و شرق معتقد بودند که دین افیون جامعه است و انقلاب بر مبنای تفکرات دینی به پیروزی نمی‌رسد اما انقلاب ما رخداد و مهم‌ترین تحول سیاسی تاریخ کشور را رغم زد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب بحث ناکارآمدی نظام توسط همین افراد در شرق و غرب به مردم القا شد و هر کاری که توانستند انجام دادند اما موفق نبودند، امروز نیز عده‌ای در داخل به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت هستند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای مردم مشکلاتی به وجود آمده است که دولت دارد تلاش می‌کند مشکلات را برطرف کند.

وی اضافه کرد: ناکارآمدی دولت تابلو ناکارآمدی نظام است اگر دولت را ناکارآمد نشان دهیم یعنی تلاش می‌کنیم نظام را ناکارآمد نشان دهیم که این به زیان جامعه خواهد بود چراکه نظام متعلق به همه افراد جامعه است.

استاندار قزوین تأکید کرد: مردم مهم‌ترین سرمایه برای حفظ نظام هستند که در دروان جنگ و سختی امتحان را به‌خوبی پس داده‌اند، ما نیز باید تلاش کنیم این سرمایه‌ها را حفظ و ارتقا دهیم.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت مدیران در این شرایط مهم‌تر است و باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند و اجازه ندهند که مردم در سازمان‌های دولتی دچار سردرگمی شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha