• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99030301638
  • خبرنگار : 50147

فرمانده سپاه بوشهر:

فتح خرمشهر ستون فقرات حمله عراق را شکست

فتح خرمشهر ستون فقرات حمله عراق را شکست

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق بوشهر گفت: با فتح خرمشهر ستون فقرات حمله عراق شکسته شد، این فتح سرچشمه ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به شمار می‌رود.

سردار علی رزمجو ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: دیدگاه‌های جهانی نسبت به قابلیت‌ها و توانمندی‌های رزمندگان تغییر کرد و ما در عملیات بیت‌المقدس به هویت ایرانی و شجاعت و شهادت طلبی و ولایتمداری خود دست یافتیم. فتح خرمشهر مظهر اقتدار و عزم ملی و عزت و ولایتمداری رزمندگان اسلام با انگیزه های الهی بود و سرچشمه‌ جوشان عملیات های بعدی شد تا با انرژی این حماسه بزرگ، عملیات های موفق دیگری توسط رزمندگان عزیز اسلام یکی پس از دیگری انجام شد.

وی ادامه داد: در فتح خرمشهر موتور جنگی دنیا که رژیم بعثی عراق را حمایت می‌کردند در هم شکسته شد، لذا این مناسبت در تاریخ تابناک انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فراموش نشده است و همواره در اذهان ما باید حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر زنده بماند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر عنوان کرد: ما می‌توانیم از تجربه فتح خرمشهر برای فتح مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلاتمان کمک بگیریم، چرا که اگر در کشور ما مسائل با مدیریت و روحیه بیت المقدسی پیگیری شود مطمئنا به فتوحات بزرگی دست خواهیم یافت.

سردار رزمجو با اشاره به اقدامات سپاه در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در ۸۰ هزار و ۷۸۹ مورد عملیات توسط رده های مختلف سپاه در استان بوشهر انجام شده است، همچنین تا الان قریب به ۳ میلیون ماسک تولید و به همراه دستکش توزیع شده است.

این مسئول تصریح کرد: نیروهای ما در بیش از ۱۱ هزار نوبت گروه جهادی فعالیت داشته اند که در این مراحل اقدامات موثری انجام داده اند.

وی با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری از جمله غربالگری و توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب سه مرحله رزمایش مومنانه تعداد ۱۴۷ هزار و ۳۶۷ بسته حمایتی تقسیم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha