• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403032617268
  • خبرنگار : 71295

برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در بوشهر

برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در بوشهر

ایسنا/بوشهر آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین برای استخدام نیرو در دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر به همت جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به منظور استخدام نیرو در دستگاه‌هایی اجرایی در بوشهر برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در حاشیه بازدید از این آزمون گفت: این آزمون از افتخارات دولت شهید آیت‌الله رئیسی است که بنای آن در دولت سیزدهم گذاشته شد و با مراحلی که در سطح ملی و استانی طی شد، امروز شاهد برگزاری آزمون توسط جهاد دانشگاهی در بوشهر هستیم.
اصغر جعفری گفت: در این آزمون ۴۱۳ نفر در استان بوشهر شرکت کردند که ۱۶۳ نفر از بانوان و ۲۵۰ نفر از آقایان بودند.
وی بیان کرد: ۸ دستگاه اجرایی در استان شامل صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، محیط زیست، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و صنایع دستی، شیلات و منابع طبیعی و آبخیزداری جزو دستگاه‌هایی هستند که در این آزمون دارای سهمیه هستند.
جعفری با بیان اینکه این تعداد شرکت‌کننده برای ۶۷ جایگاه سازمانی در استان رقابت می‌کنند، افزود: نتایج آزمون چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا بعد از آن وارد مراحل مصاحبه برای جذب و استخدام شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با یادآوری اینکه یکی از مراحل مصاحبه این افراد در کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران جهاد دانشگاهی هم دنبال می‌شود، از این نهاد جهت برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان به نحو شایسته تقدیر به عمل آورد.

برگزاری آزمون استخدامی شهید زین‌الدین در بوشهر


رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر هم در حاشیه این آزمون گفت: آزمون طرح شهید زین‌الدین امروز در دو حوزه امتحانی برگزار شد.
علی احمدی زاده گفت: نتایج آزمون سه هفته بعد از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.
احمدی زاده افزود: ثبت‌نام نیروگاه اتمی بوشهر نیز آغاز شده و ظرفیت بسیار خوبی برای استخدام و جذب مهیا شده است.
رییس جهاددانشگاهی بوشهر گفت: امروز نتایج استخدام کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha