«امیرترقینژاد» در گفتوگو با خبرنگار ایسنا در این باره افزود: علاوه بر این نبود جذابیت در شکل و ماهیتهای اطلا رسانی حرفهای در مواقع بحرانی همچون ایام کرونایی از سوی رسانههای تاثیرگذاری مانند تلویزیون باعث شده مردم نسبت به کرونا بیخیال باشند.
وی از تکراری بودن برنامههای تلویزیونی گلایه کرد و گفت: هر چند سریالهای شبکه نمایش خانگی و رسانههای مجازی تا حدودی در این ایام به سرگرمی و حتی کارکردهای رسانهای خود، خوب عمل کردند اما افکار عمومی انتظار بیشتری داشته چرا که برخی از محتوای این برنامهها تکراری بوده یا تولید آنها پایین است.
این پژوهشگر فرهنگی در ادامه تاکید کرد: بیخیالی از نیازها، ذائقه و نگرشهای مردمی سبب میشود مردم در ایام بحران، همکاریهای لازم را با حاکمیت نداشته باشند.
ترقینژاد در پایان تصریح کرد: متاسفانه ظرفیتهای نخبگان در ایام بحران باید مورد توجه جدی حاکمیت قرار گیرد چرا که آنها به عنوان گروههای مرجع بر روی افکار عمومی تاثیر گذارند.
انتهای پیام
نظرات