• پنجشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99091310303
  • خبرنگار : 50187

استاندار کرمان در سفر به شهرستان کهنوج:

تمام مناطق استان برای ما یکسان است/نباید مشکل برق در کرمان داشته باشیم

تمام مناطق استان برای ما یکسان است/نباید مشکل برق در کرمان داشته باشیم

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در سفر به جنوب استان ابتدا در کهنوج پروژه پست برق زرچین و خط ۱۷ کیلومتری انتقال آب کهنوج را افتتاح کرد.

صبح امروز ۱۳ آذر ماه استاندار کرمان به همراه معاون امور عمرانی به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های شهرستان کهنوج عازم این شهرستان شد.

استاندار کرمان و هیات همراه پس از استقبال امام جمعه و فرماندار کهنوج و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

سپس استاندار کرمان و هیات همراه پروژه پست مدولار ۲۳۰/۲۰ کیلوولت زرچین کهنوج با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه اضطراری تامین آب شهر کهنوج با طول خط انتقال ۱۷ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال برنامه دیگر این سفر بود.

"علی زینی وند" استاندار کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان خرسندی از اینکه در اولین روزهای خدمت خود به منطقه جنوب استان کرمان سفر کرده است افزود: شهرستان کهنوج دارای ظرفیت های زیادی است که بخشی به فعلیت رسیده و بخشی هنوز به فعلیت نرسیده که باید تمرکز خود را روی آنها بگذاریم تا در منطقه، توازن ایجاد  شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فضای خوبی در استان حاکم است گفت: الحمدالله بین نمایندگان و مدیران و ائمه جمعه و امام جمعه معزز کرمان حاج آقا علیدادی سلیمانی همدلی و هم افزایی حاکم است که امیدواری در بنده ایجاد کرده که بتوان کارهای زیادی انجام داد.

زینی‌وند اظهار کرد: پروژه های در نیمه راه نباید متزلزل شود و این به ضرر استان است و تمام مناطق استان برای ما یکسان است و بنابراین از همه دعوت می کنیم در امر توسعه به ما کمک کنند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان گفت: در حوزه وزارت نیرو در این دولت کارهای موثری انجام شده و دکتر اردکانیان وزیر نیرو برنامه های خوبی در حوزه آب در کشور دارند و طرح سازگاری با کم آبی تصویب شده است.

وی خاطر نشان کرد: افزایش تولید برق در استان در دستور کار است و در آینده نباید در استان مشکل برق داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha