• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99100906219

مدیرعامل شرکت گاز استان:

بیشترین مصرف گاز فارس مربوط به صنایع است

بیشترین مصرف گاز فارس مربوط به صنایع است

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس بیشترین حجم مصرف گاز در این استان را مربوط به صنایع عمده و فوق عمده دانست و از افزایش میزان مصرف خبر داد.

غلامعباس حسینی خاطرنشان کرد: بیش از ۸ میلیارد و ۴۹۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی امسال در بخش‌های خانگی، صنعتی و نیروگاهی فارس فروخته شده است. 

وی از وصول هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان حاصل فروش گاز طبیعی فارس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال، فروش گاز به متقاضیان در بخش صنایع و نیروگاهی استان ۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از گاز فارس، حسینی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف گاز استان مربوط به صنایع عمده و فوق عمده است، ادامه داد: مصرف گاز در نیروگاه‌ها از ابتدای امسال برابر با ۳ میلیارد و ۸۰۴ میلیون و ۴۳۶  مترمکعب ، صنایع سیمان ۲۶۱ میلیون و ۴۰۸ هزار مترمکعب، صنایع فولاد و ذوب آهن ۳۴۸ میلیون و ۲۵۶  هزار متر مکعب، پتروشیمی‌ها با ۸۵۸ میلیون و  ۵۳۴ هزار مترمکعب و پالایشگاه‌ها برابر با ۱۰۲ میلیون و ۱۳ هزار متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی وصول مطالبات گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز فارس از ابتدای امسال، عنوان کرد: مشترکین با پرداخت به موقع قبوض گاز ضمن پیشگیری از انباشت بدهی خود، شرکت گاز استان را در اجرای پروژه‌های گازرسانی یاری می‌کنند.

حسینی از جذب ۳۶ هزار و ۶۰۰  مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی از ابتدای سال هم خبر داد و افزود: اشتراک پذیری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی بوده که با این احتساب، تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان به بیش از یک میلیون و ۵۴۸ هزار رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha