• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99102015108

نماینده ولی‌فقیه در فارس:

صدا و سیما مردم را در انتخاب صحیح یاری دهد

صدا و سیما مردم را در انتخاب صحیح یاری دهد

ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه امروز در دنیا هر رسانه‌ای یک فلسفه و هدفی را برای خود تبیین کرده است، گفت: هدف و فلسفه مهم صداوسیمای ما باید این باشد که مردم را در انتخاب‌های صحیح یاری دهد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام بعدازظهر شنبه ۲۰ دی در جمع مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه از این جهت صداوسیما یک دانشگاه ملی است، افزود: از این رو صداوسیما باید بتواند مردم را به خوبی و درستی، هدایت فکری کند حال باید با خود بیندیشیم که چقدر در راستای این هدف حرکت کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از نهاد نماینذگی ولی فقیه در فارس، او عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی ما یک پیام جهانی است و برای اینکه این پیام را بتوانیم به گوش مردم جهان برسانیم، علاوه بر زیرساخت‌هایی که نیاز به تهیه آن داریم، باید بتوانیم با منطق مناسب و ظرافت و هنر متعالی، پیام را عرضه کنیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه انتخاب‌های ما بخش زیادی از زندگی را در بردارد، خاطرنشان کرد: انتخاب سیاسی نیز یکی از ابعاد انتخاب در زندگی است که البته محدود به موسم انتخابات‌ها نمی‌شود.

دژکام با بیان اینکه برای تحقق این هدف، صداسیما نیازمند به اوج رسیدن اندیشه‌ورزی در ساختار خود است تا پس از آن، نمود و جلوه این اندیشه متعالی را در قالب برنامه‌های مختلف به مردم نیز تسری یابد، گفت: پیام انقلاب اسلامی ما یک پیام جهانی است و برای اینکه این پیام را بتوانیم به گوش مردم جهان برسانیم، علاوه بر زیرساخت‌ها و بسترهایی که نیاز به تهیه آن داریم، باید بتوانیم با منطق مناسب و ظرافت و هنر متعالی، پیام را تبدیل به محتوای قابل عرضه کنیم.

او تاکید کرد: امروز جامعه به احساس خوش و نشاط معنوی نیاز دارد و از کمبود آن رنج می‌برد. اگر انسان‌ها از معرفت و کمال و حس خوش معنوی سیراب شوند، برمی‌خیزند و جامعه را به تعالی و اوج می‌رسانند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه به تصویر کشیدن ظرایف الهی ازجمله رسالت‌های صداوسیماست، عنوان کرد: ما امروز زیبایی‌ها و ظرایف عالم خلقت را نمی‌توانیم به زیبایی به قاب تصویر بکشیم اما در سطوحی پایین‌تر، محاسن نظام اسلامی‌مان را هم باید در کنار نقدها و بیان مشکلات به تصویر بکشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha