• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110906428
  • خبرنگار : 50093

بادامکی:

پرسپولیس یکی از بهترین حامیان خود را از دست داد

پرسپولیس یکی از بهترین حامیان خود را از دست داد

ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین حامیان خود را از دست داد و مرحوم میناوند همیشه صدای هواداران پرسپولیس بود.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران، اظهار کرد: به جامعه فوتبال و خانواده میناوند تسلیت می‌گویم. خبر شوکه کننده‌ای بود و نمی‌توانیم با این خبر کنار بیاییم. مرحوم میناوند یک شخصیت شناخته‌شده در فوتبال ایران و آسیا بود و متاسفم که به خاطر کرونا جان خود را از دست داد.

وی افزود: مهرداد حدود دو ماه بود که ازدواج کرده بود و لازم است به همسر او نیز تسلیت بگویم. واقعا اتفاقی تلخ و ناراحت کننده رخ داد. مهرداد میناوند انسان خوش‌قلب و با روحیه‌ای بود و همیشه سعی داشت به اطرفیانش انرژی مثبت خود را انتقال دهد، اما متاسفانه خیلی زود او را از دست دادیم.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: میناوند به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس همیشه از باشگاه محبوبش حمایت می‌کرد و کنار تیم حضور داشت. اگر نقدی به تیم و باشگاه داشت، صادقانه نقد خود را بیان می‌کرد. پرسپولیس یکی از بهترین حامیان خود را از دست داد. مرحوم میناوند همیشه صدای هواداران پرسپولیس بود. درگذشت میناوند غم بزرگی برای خانواده پرسپولیس خواهدبود.

بادامکی تصریح کرد: فکر می‌کنم مهرداد میناوند خیلی زود و پیش از ۳۰ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. هیچ موقع با او هم‌بازی نبوده‌ام، اما زمانی که او در سپاهان حضور داشت، مقابل او بازی کرده‌ام. میناوند می‌توانست به دوران فوتبال خود ادامه دهد اما به دلیل مشکلاتی که برایش به وجود آمد، فوتبال را کنار گذاشت. در دوران مربی‌گری هم به کار خود تداوم نداد اما به عنوان هوادار کمک بزرگی به پرسپولیس کرد.

وی گفت: هرچه زودتر مراحل واکسیناسیون باید در کشور انجام شود تا هرچه سریع‌تر از شر این بیماری راحت شده و عزیزان کمتری را از دست بدهیم. همچنین امیدوارم حال علی انصاریان رو به بهبودی برود و هرچه سریع‌تر کرونا را شکست دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha