• چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99120604894
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

مرکز درمان، کار، صیانت، اشتغال و کرامت یک طرح الگویی است

مرکز درمان، کار، صیانت، اشتغال و کرامت یک طرح الگویی است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: حضور بسیج در عرصه مقابله با مواد مخدر و درمان معتادان متجاهر بسیار ارزشمند است.

سید موسی خادمی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمران و محرومیت‌زدایی (ماده ۱۶) سپاه حضرت ابوالفضل(ع) که امروز ششم اسفندماه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، وجه بارز امام علی علیه‌السلام را عدالت عنوان کرد و افزود: عدالت تعابیر مختلفی دارد که یکی از آن‌ها عدالت توزیعی به معنای توزیع عادلانه داشته‌ها در جامعه است.

وی تصریح کرد: عدالت در جامعه باید مبتنی بر رشد و توسعه باشد و به‌عنوان یک اصل برای خدمت به آحاد جامعه مدنظر قرار گیرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح امروز با عنوان پروژه‌های عمران و محرومیت‌زدایی چند ویژگی برجسته دارد که مظهر هماهنگی ملی و استانی و یک همکاری درون استانی است.

خادمی اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های مهم طرح عمران و محرومیت‌زدایی این است که بدون تعریف ردیف بودجه جدید و فقط با هماهنگی بین دستگاهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی مرتبط، یک کار بزرگ محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز درمان، کار، صیانت، اشتغال و کرامت یک کار الگویی است، بیان کرد: ورود بسیج در اجرای طرح مذکور به این دلیل است که قرار بر انجام کار متفاوتی بود.

استاندار لرستان آموزش و مهارت‌آموزی را از مهم‌ترین خدماتی عنوان کرد که در اختیار معتادان متجاهر قرار می‌گیرد و اظهار کرد: در کنار این قبیل خدمات موضوع آشنایی باارزش‌های دینی از دیگر اقداماتی است که رسیدن به یک زندگی سالم و عاری از مشکلات را برای مراجعین به این مرکز در پی خواهد داشت.

خادمی ادامه داد: امروز که بسیج در بیشتر عرصه‌های کشور حضوری فعال دارد، در عرصه دیگری یعنی مقابله با مواد مخدر و درمان افراد مبتلا به آن وارد عمل شده و این طرح نیز در همین راستا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از این مجموعه، معتادان متجاهر سطح استان را جمع‌آوری و پس از درمان، آن‌ها را با سلامت کامل و آموزش مهارت‌ها به‌عنوان فردی مفید به جامعه بازگردانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha