• چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: birjand-39582

راه اندازی مرکز متمرکز پاسخگویی ۱۲۱ در بیرجند

راه اندازی مرکز متمرکز پاسخگویی ۱۲۱ در بیرجند
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز متمرکز پاسخگویی ۱۲۱ در بیرجند خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، هادی منصوریان، امروز ۲۲ خرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی سال گذشته مصرف برق خراسان جنوبی در اوج مصرف ۲۷۷ مگاوات بوده است.

وی با تاکید بر مصرف بهینه برق، بیان کرد: بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ بعدازظهر، زمان اوج مصرف انرژی است که با صرفه جویی کمک شایانی به رونق اقتصاد کشور می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مرکز متمرکز پاسخگویی به ۱۲۱ در بیرجند به تازگی راه اندازی شده و اکنون در این مرکز تماس شهروندان بیرجند و قاین پاسخ داده می‌شود.

منصوریان ادامه داد: از دو تا سه ماه آینده تمامی تماس‌ها در تمام شهرستان‌ها در بیرجند و این مرکز پاسخ داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز پنج نیروی انسانی در سه شیفت فعالیت دارند و هزینه ایجاد آن ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha