• پنجشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400022316175
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حمله تروریستی در افغانستان ماهیت آمریکا را نمایان کرد

حمله تروریستی در افغانستان ماهیت آمریکا را نمایان کرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر حضور پر شور مردم ایران در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز ۲۲ اردیبهشت در خطبه های نماز عید فطر بااشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات مسئله بسیار مهمی است که دشمن در فضای مجازی و کانالهای ماهواره ای بسیج شده که ملت ایران را از حضور در انتخابات دلسرد کنند تا پای صندوقهای رای نیایند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تاریخ انقلاب نشان داده است مادامی که مردم پای کار ایستادگی کردند دشمن عقب نشینی کرده و هر زمان سستی ایجاد شد دشمن پیش رویی کرده است، تاکید کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی است و برهمگان وظیفه است در این امر مهم شرکت کنند و برای شرکت سایر افراد نیز در انتخابات تبلیغ کنند چرا که شرکت افراد کثیری در انتخابات نشان از امنیت و اقتدار کشور است.

وی ضمن محکوم کردن عمل تکفیری ها در حادثه به شهادت رساندن دانش آموزان افغانی و حمله صهیونیستها به قبله اول مسلمین تصریح کرد: این عمل فجیع و حمله تروریستی در افغانستان ماهیت آمریکا را که از تکفیری ها حمایت می کند نمایان کرد. لذا بر همگان وظیفه است از مظلوم دفاع و حمایت کرده و از جنایتکاران اعلان برائت و بیزاری کنیم.

وی تصریح کرد: چنانچه هدایتهای داهیانه رهبری  و رشادتهای سردار سلیمانی و همراهانش نبود آمریکا و همدستانش جنایتهایی که بر سر مردم افغانستان و فلسطین آوردند در کشور ایران نیز اعمال می کردند.

امام جمعه ارومیه باتاکید براینکه مقاومت و حفظ وحدت و انسجام ملی مسیر اصلی است، اظهار کرد: گفت و گو و مذاکره با آمریکا کارساز نیست بلکه در میدان مبارزه باید جواب این اجانب را داد. 
حجت الاسلام قریشی با اشاره به برکات و معونیت ماه رمضان تصریح کرد: ماه رمضان سرشار از برکات و معونیت بود و بر ما وظیفه است که این معنویت ماه رمضان را در طول سال حفظ و ادامه دهیم. 

وی ادامه داد:  انسان در طول عمری که خداوند مقرر کرده است باید اعمال صالح را انجام دهد تا مستحق رحمت اصلی یعنی بهشت برین شود. 

به گزارش ایسنا،نماز عید فطر امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی در محوطه باز مصلی امام خمینی ارومیه برپا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha