• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400040201631
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت اعلام کرد:

رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

ایسنا/سمنان معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور خبر داد.

دکتر محسن فرهادی در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در سطح کشور چه در فضای جامعه و چه در فضاهای کاری، کارگاهی، صنعتی و صنفی پروتکل‌های بهداشتی تا بیش از 70درصد رعایت شدند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: در حال حاضر بین 20 تا 25 درصد تا شرایط ایده‌آل فاصله داریم که انتظار می‌رود که این فاصله با توجه بیشتر عموم مردم به توصیه‌های بهداشتی پر شود.

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنفی ، تولیدی و صنعتی با وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه از اسفند 98 که شاهد آغاز شیوع کووید19 در کشور بودیم تا کنون؛ کار تولید در هیچ واحد تولیدی و صنعتی در سطح کشور به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها تعطیل نشده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات مختلفی که در این بیش از یک سال اندیشیده شده، شرایط به گونه‌ای مدیریت شده که نه به فرآیند تولید و نه به سلامت کارگران آسیب جدی وارد نشده و در کارگاه های تولیدی در کنار تداوم تولید، توأمان به سلامت نیروی کار نیز توجه ویژه شده است.

دکتر فرهادی افزود: در این مدت سخت‌ترین پروتکل‌ها در واحدهای صنفی و صنعتی اتخاذ شد تا هم سلامت افراد حفظ شود و هم تولید و اشتغال در دوران کروناویروس آسیب زیادی نبیند.

به گزارش ایسنا-دکتر ابرازه مشاور و نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر فریور دبیر ستاد کرونا دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای بررسی چگونگی رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در واحدهای ارایه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی، پایانه مسافربری شهرستان،شرکت تولید کننده خودروهای سنگین حمل و نقل عمومی عقاب افشان، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، برخی مراکز منتخب غربالگری بیماری کرونا، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ و... بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha