• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401092617661
  • خبرنگار : 50547

فرماندار نکا:

خدمات دولت سیزدهم به دورترین نقاط شهرستان‌ها برسد

خدمات دولت سیزدهم به دورترین نقاط شهرستان‌ها برسد

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نکا خطاب به مسئولان ادرات شهرستانی و بخشداران مبنی بر اینکه با هماهنگی فرمانداری، رسیدگی به مشکلات مردم حتی در دورترین نقطه نکا در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: اولویت دولت سیزدهم رسیدگی به امورات مردم و حل مشکلات شهروندان است خدمات دولت باید به دورترین نقاط شهرستان نکا برسد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا بابایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نکا، با تاکید بر طرح و برنامه‌ریزی مدیران و دستگاه‌های اجرایی جهت پروژه‌های مهم قابل اجرا در ادارات شهرستانی، گفت: این برنامه ریزی‌ها در حدی باشد که هر هفته حداقل چند پروژه مهم شهری و روستایی، کلنگ زنی و به مرحله اجرا برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا خطاب به مسئولان ادرات شهرستانی و بخشداران مبنی بر اینکه با هماهنگی فرمانداری، رسیدگی به مشکلات مردم حتی در دورترین نقطه نکا در اولویت کاری خود قرار دهند، یادآور شد: اولویت دولت سیزدهم رسیدگی به امورات مردم و حل مشکلات شهروندان است.

این مسئول در خصوص تسهیل‌گری در روند صدور مجوز برای سرمایه گذاران،  اظهار کرد: برای رونق در اشتغال و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در این زمینه، مدیران هریک از ادارات نکا باید با حضور مداوم در ادارات کل استان برای  تأمین بودجه، اعتبارات و تسهیل در روند اخذ مجوز سرمایه گذاری اقدامات اساسی انجام دهند.

 فرماندار شهرستان نکا در خصوص داشتن چشم انداز و برنامه مدون هریک از ادارات، گفت: با در نظر گرفتن چشم اندازهای هریک از دستگاه‌های دولتی و تحقیق و بومی سازی این دورنگری توسط ادارات شهرستان، می‌توان جهت توسعه شهر و روستاهای تابعه گام‌های موثری برداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی، دبیر شورای اقامه نماز استان مازندران نیز در این جلسه با ذکر آیه مبارکه (ان الصلاة تنهی عن الفحشا و المنکر) گفت: این آیه گویای اهمیت و تأثیر نماز در نهی کردن انسان از بدی‌ها و اعمال زشت است. انسانی که زندگی خودش را بر طبق رعایت حلال و حرام تنظیم می‌کند به نوعی یک فیلتر برای خود در نظر می‌گیرد، دیگر به دنبال دزدی، غارت‌گری، چپاول اموال دیگران، رانت خواری و دیگر وسوسه‌های حرام نمی‌رود.

 ابراهیمی در خصوص تأثیر مدیران بر ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: یک مدیر باید به‌رغم مدیریت تخصصی در دستگاه‌های اجرایی، در زمینه اقامه نماز هم در اداره، محله سکونت و همچنین در مسائل ترویجی، حضور مداوم در نماز جمعه، مشوق و تأثیر گذار بر روی اطرافیان خود باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha