• سه‌شنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401110402730
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرماندار خوسف مطرح کرد:

تأکید بر رصد و پایش مداوم بازار و نانوایی‌ها در شرایط فعلی

تأکید بر رصد و پایش مداوم بازار و نانوایی‌ها در شرایط فعلی

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف بر رصد و پایش مداوم بازار و نظارت بر نانوایی‌ها در شرایط فعلی تاکید کرد.

محمدعلی ایمانی، شب گذشته ۳ بهمن در کارگروه امنیت غذایی و آرد و نان این شهرستان، اظهار کرد: در راستای تامین منافع و تامین نان مردم همه نانوایی‌ها ملزم به رعایت یک روز تعطیلی در هفته بوده و در ایام مرخصی سهمیه آرد نانوایی باید به نانوایی‌های مجاور تخصیص پیدا کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه باید ساعات کار، تعطیلی‌ها و شماره‌های اعلام تخلفات و بازرسی در مقابل هر نانوایی درج شود، یادآور شد : تأمین نیازهای اساسی و روزمره مردم برای ما دارای بالاترین میزان اهمیت است.

ایمانی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد راه اندازی مجتمع نانوایی، خواستار شورایی مشترک متشکل از صنعت، معدن و تجارت، اصناف و جهادکشاورزی شهرستان جهت تعیین میزان پخت در یک ساعت مشخص و نظارت بر روند فعالیت نانوایی‌ها شد.

 فرماندار شهرستان خوسف با تأکید بر اینکه در بحث تنظیم بازار باید کلیه اقلام و کالاهای اساسی به صورت ۱۰۰ درصد جذب شود، خواستار توزیع اقلام در دورترین نقاط شهرستان شد.

ایمانی با بیان اینکه جلسات برای تبادل نظر و تشریح مساعی اعضاست، خواستار ارائه نقطه نظرات حاضران فراتر از جایگاه و مسئولیت و به عنوان یک شهروند شد و افزود: برای بازدهی بیشتر و تحقق خروجی جلسه حضور نمایندگانی از مردم و شوراها ضروری است.

فرماندار خوسف با اشاره به دستور استاندار بر این موضوع که آنچه در استان مصوب می‌شود باید به صورت متناظر در شهرستان‌ها اجرا شود، خاطرنشان کرد: آنچه در شهرستان نیز مصوب می‌شود مانند قانون لازم الاجرا بوده و در صورت اجراء نشدن، دستگاه مسئول باید پاسخگو باشد.

در ادامه این جلسه مباحث مربوط به تنظیم بازار شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. سامان دهی فروشندگان دوره گرد سطح شهر از موضوعات مهم مطرح شده در ادامه جلسه بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha