• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401112519625
  • خبرنگار : 50228

تاوارس: شاید نمی‌خواهند تیم‌های نفتی در لیگ بمانند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما برای ماندن می جنگیم اما مسایلی هست که شاید نخواهند تیم‌های نفتی در لیگ بمانند.

به گزارش ایسنا، ادسون تاوارس در نشست پایان بازی امروز (سه‌شنبه) با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: بازی امروز یک بازی هیجانی بود و دو تیم تلاش کردند تا خود را در لیگ حفظ کنند و سقوط نکنند.

وی افزود: فکر می کنم از زمانی که آقای عنایتی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شده است رقابت میان بازیکنان این تیم و تلاش این تیم بیشتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. درست است که نتیجه بازی امروز به سود ما نبود و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما اگر باقی بازی ها را به همین شکل بازی کنیم می توانیم خوشحال و امیدوار باشیم.

تاوارس عنوان کرد: من در یکسری از کشورها کار کرده ام. بعضی از فدراسیون ها نفعشان بر این است تا یکسری از تیم ها در بالای جدول لیگ نباشند. برای مثال من ۸ سال در کشور چین کار کرده ام‌؛ تیمی به اسم یام یام در لیگ چین بود که یک تیم آسانسوری بود که هر سال به لیگ پایین‌تر سقوط می کرد و سال بعد مجددا به لیگ باز می گشت و این مساله به دلیل نفع سیاسی بود که در این مساله وجود داشت.

وی افزود: تاکنون متوجه نشده ام که اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می دهد. برای من خیلی عجیب است. باید بررسی شود که در طول فصل چه اتفاقاتی حول تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان رخ می دهد.

تاوارس عنوان کرد: در ۴ بازی که واگذار کرده‌ایم پنالتی هایی برای تیم های حریف گرفته شده که پنالتی نبوده است. امروز هم روی طالب ریکانی خطایی شد که البته برای ما مشخص نیست، واقعا خطا بود یا نبود اما اگر این صحنه برای استقلال، سپاهان یا پرسپولیس اتفاق می افتاد قطعا برای آن ها پنالتی گرفته می‌شد.

وی افزود: امیدواریم هر دو تیم صنفت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در لیگ بمانند. ما برای ماندن می جنگیم اما یکسری مسایلی است که شاید نخواهند تیم های نفتی در لیگ بمانند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: من اولین بار است که در فوتبال خوزستان کار سرمربیگری را انجام می دهم اما در ۱۵ سال گذشته که با تیم فوتبال سپاهان کار می کردم تیم هایی مثل استقلال اهواز و نفت آبادان بودند. تیمی مثل استقلال اهواز در زمان های گذشته تیمی بسیار قوی بود اما اکنون وجود ندارد. یک زمانی صنعت نفت آبادان از نظر میانگین یکی از بهترین تیم های ایران بود اما اکنون آن صنعت نفت کجاست؟ باید کمک حال تیم های خوزستانی باشند تا این تیم ها بتوانند فعالیت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha