• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112720970
  • منبع : نمایندگی مازندران

در هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری

۵۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری سه شهرستان مرکزی مازندران حضور یافتند

۵۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری سه شهرستان مرکزی مازندران حضور یافتند

ایسنا/مازندران حدود ۵۰ شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری، واحدهای تولیدی و خدماتی سرمایه پذیر در هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ۳ شهرستان مرکزی مازندران توانمندی‌های خود را در قالب یک نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که امروز با حضورمعاون هماهنگی اموراقتصادی استاندارمازندران و فرمانداران شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد به میزبانی شهرستان آمل در دانشگاه شمال این شهر افتتاح شد، شرکت‌های سرمایه گذار و واحدهای سرمایه پذیر از نهادهای دولتی و اجرایی سه شهرستان مرکزی مازندران ظرفیت‌های خود را برای دعوت از سرمایه گذاران به نمایش گذاشتند.

‎ فرماندار شهرستان آمل گفت: در این نمایشگاه که پیش از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد برگزار شد، شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای جذب سرمایه گذاری به نمایش گذاشتند.

سیدعباس حسینی با بیان اینکه از بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، تعداد ۱۰ شرکت دانش بنیان هستند تا شاهد پویایی، رشد و تحرک سرمایه‌ مازندران باشیم، افزود: هفتمین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد بهترین فرصت برای شناسایی و احیای ظرفیت‌های مغفول مانده است تا با شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مازندران و مشارکت واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران برای سه شهر مرکزی استان شاهد مهم‌ترین دستاوردها باشیم.

وی از ارائه بیش از ۱۰۰ فرصت جدید سرمایه گذاری در شهرستان آمل به ارزش بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان برای ارائه در هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران  خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، توسعه صنعتی، گردشگری و خدمات رفاهی و تفریحی در شهرستان آمل است که امیدواریم باعث رونق و توسعه همه جانبه در شهرستان منجر شود.

فرماندار آمل با بیان اینکه با شناسایی و استخراج فرصت‌های مناسب برای سرمایه گذاری، یک میز تخصصی برای پیگیری مصوبات این همایش در فرمانداری تشکیل و پیگیری سرمایه گذاری‌ها را انجام خواهد داد، تصریح کرد: باید برای ترویج گفتمان اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران در مازندران در همه شهرهای استان یک بسته سرمایه گذاری در اختیار علاقمندان قرار داده شود تا شرایط  برای سرمایه‌گذاران پس از معرفی ظرفیت‌های موجود باز باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha