به گزارش ایسنا، حسین دیانت با اشاره به اینکه کمتر سامانهای مانند سامانه ۱۳۷ پلاس پتانسیل جلوگیری از تخلفات اداری و خدمترسانی به مردم را دارد، اظهار کرد:اصل «ساده راضی نشدن شهروندان» را به عنوان یک امتیاز برای اصلاح رویهها وسالمسازی فضای اداری، بالا بردن راندمان و کاهش تخلفات میدانیم و مردم هم هر روز بیشتر از آن استقبال کنند.
به گفته وی، در سال جاری و با تشکیل سامانه ۱۳۷ پلاس، بیش از ۲۰ هزار پیام مردمی در خصوص گزارش فساد و تخلفات در شهرداری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن، ارجاع ۵۰ هزار متر مربع تخلف به کمیسیونهای ماده ۱۰۰ بود.
بر اساس گزارش روابط عمومی ۱۳۷ پلاس، دیانت افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری تهران که در تخلفات دخیل بودند به کمیته تطبیق سازمان بازرسی معرفی شدند.
انتهای پیام
نظرات