• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401122115176
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی:

ایجاد درآمد پایدار و سرمایه گذاری به صورت ویژه در شهرداری‌ها دنبال شود

ایجاد درآمد پایدار و سرمایه گذاری به صورت ویژه در شهرداری‌ها دنبال شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ایجاد درآمد پایدار و سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف به طور ویژه در شهرداری‌ها دنبال شود.

علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه ۲۱ اسفند در جلسه هم اندیشی شهرداران استان، اظهار کرد: در زمینه ایجاد درآمد پایدار و سرمایه گذاری، طرح‌هایی در شهرداری‌های فردوس، سربیشه و نهبندان در حال اجرا بوده که ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها با سهام داری شهرداری‌های استان پروژه‌های بزرگی را تعریف و در این زمینه  ورود کند، یادآور شد: در راستای ایجاد درآمد پایدار، شهرداری‌ها می‌توانند در حوزه معادن به عنوان یکی  از پیشران‌های توسعه استان، سرمایه گذاری کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه عملکرد شهرداری‌ها در سال 1401 مثبت است چراکه معوقات ندارند، گفت: حقوق و مزایای پرسنل مجموعه شهرداری‌های استان بدون معوقه و وقفه در حال پرداخت است. 

به گفته وی؛ بر اساس گزارس واصله در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل مجموعه شهرداری‌های استان معوقه‌ای وجود ندارد.

عباس زاده ادامه داد: شهرداری بیرجند و سایر شهرهایی که در حال اجرای پروژه های بازآفرینی شهری هستند، مستندات خود را جهت دریافت قیر ارائه کنند.

وی تصریح کرد: در سال جاری کمک‌های دولتی شایان توجهی در خصوص اعطای ماشین آلات به شهرداری‌های استان ارائه شد که امید است این مهم در سال آینده نیز استمرار یابد. 

معاون استاندار به سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت کشور افغانستان به استان اشاره کرد و گفت: طرف افغان مصمم به فعال کردن مرزها بود و در این جلسات بر 24 ساعته شدن بازارچه ماهیرود ، فعال شدن بازارچه یزدان و افزایش مراودات تجاری تأکید کرد. 

عباس زاده پیشنهاد داد: در راستای ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط در بین پرسنل شهرداری‌ها در طول سال آینده بین شهرداری‌های استان جشنواره‌های ورزشی برگزار شود. 

وی با اشاره به اینکه انجام برخی از مطالبات مردمی از مدیریت شهری در برخی از شهرها سال‌هاست بر زمین مانده، بیان کرد: شهرداری‌ها در سال آینده پنج اولویت مهم مدیریت شهری خود را احصا و تعیین تکلیف کنند. 

معاون استاندار از برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر گفت و اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت اسکان مسافرین نوروزی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر و شهرداری‌های سراسر استان صورت گیرد. 

عباس زاده یادآور شد: خطای انسانی عامل اصلی وقوع تصادفات درون و برون شهری به حساب می‌آید؛ لذا لازم است  مردم مسائل ترافیکی را جدی بگیرند تا نوروز با نشاطی را تجربه کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha