• جمعه / ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402010401308
  • خبرنگار : 50136

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

هدف‌گذاری مسئولان در جهت تحقق شعار سال باشد

هدف‌گذاری مسئولان در جهت تحقق شعار سال باشد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری مسئولان در راستای تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری هر ساله اعلام می کنند، باشد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی ۴ فروردین در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد با اشاره به اینکه مطالبات رهبری باید در راس امور قرارگیرد، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار"مهار تورم، رشد تولید"، روابط با کشورهای مختلف در جهت رشد تجارت خارجی بیشتر و با جذب سرمایه گذار بستر رونق اقتصادی در کشور فراهم شود. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به دلیل وجود مرز مشترک با چند کشور، فرصتی منحصر به فرد در حوزه گسترش تجارت خارجی در مقایسه با سایر استانها دارد، افزود: این استان با استفاده از این فرصت ناب، باید نسبت به سایر استانها در مسیر پیشرفت و توسعه پیشقدم باشد که لازمه آن، حرکت جهادی از سوی مسئولان و مردم است. 

وی با تاکید بر اینکه باید در بخش‌های مختلف ضعف‌ها و کاستی‌های سال گذشته جبران و در سال جدید نقاط قوت تقویت شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نیز امسال باید با هدف‌گذاری و تدوین برنامه های کاربردی در راستای رفع مشکلات استانی تلاش مضاعفی داشته باشند. 

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه با وجود ۴۳سال تحریم و توطئه دشمنان، کشور در حال پیشرفت است، گفت: اصلاح و گسترش روابط کشورهای همسایه با ایران نشان می دهد تاکنون ریل گذاری درستی در کشور انجام شده است. 

وی ضمن مقایسه کشور قبل و بعد از انقلاب، حضور مردم در لحظه تحویل سال نو در اماکن مقدس و مزار شهدا را نشان از رشد معنویت در کشور دانست و گفت: این رشد معنویت به برکت انقلاب و خون شهدا است که باید پاس داشت. 

حجت الاسلام قریشی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان این ماه را ماه برکت و ماه نزول رحمت الهی دانست و افزود: ماه رمضان فرصتی است که انسان علاوه بر اهتمام بر روزه و نماز یومیه، ضروری است اعمال نیک انجام دهد و با صله ارحام نسبت به نیکی اقدام کند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: رمضان ماهی نیست که انسان فقط از خوردن و آشامیدن خودداری کند بلکه انسان باید از تمامی اعضا و جوارح مراقبت کند و گوش و چشم و زبان را نیز از اعمال حرام حفاظت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha