• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402020703730
  • خبرنگار : 50448

استاندار بوشهر:

قیمت حمل کالا در بوشهر کنترل شود

قیمت حمل کالا در بوشهر کنترل شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر کنترل قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها در سطح استان را مورد اشاره قرار داد و از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست نسبت به کنترل و نظارت بر قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها اقدام قاطع انجام دهد.

احمد محمدی‌زاده عصر روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تأکید بر نقش بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کنترل قیمت کالاها اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به مسائل معیشتی مردم و کنترل قیمت کالاها در بازار حساس شوند.

وی ارائه راهکارهای کنترل قیمت کالاها، مهار تورم و تنظیم بازار را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا متناسب با نیاز جامعه در ایام مختلف سال در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید جدول راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در مناسبت‌های مختلف تدوین و ارائه شود گفت: جدول ایجاد نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم کالا با تنوع زیاد محصولات مورد نیاز مردم مبتنی بر تجزیه و تحلیل آماری برای ۱۰ شهرستان استان بوشهر با تاریخ مشخص تدوین و عرضه شود.

محمدی‌زاده توسعه روز بازارها در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: تعاونی مرزنشینان استان بوشهر نقش مهمی در عرضه کالا ایفا کرده که در این راستا فعالیت این تعاونی‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان افزایش یابد.

وی بر تشکیل کارگروه تخصصی بررسی قیمت صدور پروانه در بخش‌های مختلف و نرخ‌گذاری قیمت عرضه خدمات از جمله تعمیرات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،  محمدی‌زاده توجه به الگو کشت محصولات مختلف کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: الگو کشت محصولات در استان بوشهر احصا و تنظیم شود.

وی شهرداری بوشهر را موظف کرد در قیمت‌گذاری محصولات عرضه شده در جمعه بازار اقدام کند و نظارت ویژه بر عرضه محصولات و قیمت کالا در روز بازار انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha