• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021912007
  • خبرنگار : 50034

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اعلام کرد

رواج قطع درختان توسط سارقان در همدان/ قطع ۴۰ درخت در حوزه عباس‌آباد

رواج قطع درختان توسط سارقان در همدان/ قطع ۴۰ درخت در حوزه عباس‌آباد

ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه سرقت درختان پدیده نوئی در همدان است، گفت: قطع درختان باغات و خیابان ها توسط سارقان امسال در همدان رواج پیدا کرده است به‌طوریکه تاکنون چنین پدیده‌ای را نداشتیم.

حامد جلیلوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ایام نوروز ۴۰ اصله درخت در حوزه عباس‌آباد توسط سارقان قطع شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه با انجام گشت‌های بازرسی توسط شهرداری چند سارق دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه دستگاه قضایی ورود خوبی در این زمینه داشته است، تصریح کرد: با ورود خوبی که از سوی شهرداری و دستگاه قضایی صورت گرفت و دستگیری سارقان توانستیم تاحدود زیادی این پدیده را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری از طریق نصب بنر و رسانه‌های جمعی به شهروندان اطلاع رسانی کرده است، افزود: در حال حاضر فصل هرس درختان نیست و هر گونه قطع درخت توسط افراد را به سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا سازمان سیما و منظر شهرداری گزارش دهند.

جلیلوند با تأکید بر اینکه به‌طور قطع این پدیده در شهر محدود شده است، یادآور شد: قطع درختان در خیابان های اصلی کمتر است و عمده این اتفاق در باغات و نقاط کم تردد صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به پلاک‌گذاری درختان معابر همدان، ادامه داد: درختان معابر همدان در سال های گذشته پلاک‌گذاری و به صورت سیستمی جانمایی شدند به‌طوریکه نوع و عمر هر درخت مشخص است.

وی درباره انتقاد اعضای شورای شهر در زمینه کمبود گشت های شهرداری، اظهار کرد: این موضوع به گشت‌ اداره اجرائیات شهرداری محول شده است تا در زمینه فضای سبز هم گشت هایی تشکیل شود.

به‌گزارش ایسنا، روز گذشته مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا از یکی از معابر اصلی شهر همدان حاکی از قطع حدود شش اصله درخت بود که براساس شواهد به تازگی قطع شده است.

رواج قطع درختان توسط سارقان در همدان/ قطع ۴۰ اصله درخت در حوزه عباس‌آباد

رواج قطع درختان توسط سارقان در همدان/ قطع ۴۰ اصله درخت در حوزه عباس‌آباد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha