علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در جلسه تعیین تکلیف اراضی صنوف آلاینده شهر سربیشه اظهار کرد: مشکلاتی در واگذاری زمین به صنوف آلاینده از سال ۱۳۸۵ در سربیشه داریم که حل این معضل در دستورکار استانداری قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ساماندهی صنوف آلاینده جزو ضروریات مدیریت شهری است و شهرداری ها مسئولیت ساماندهی آن را بر عهده دارند.
معاون استاندار گفت: در سربیشه زمینی برای ساماندهی صنوف آلاینده از چند سال گذشته پیش بینی شده که متأسفانه مشکلاتی در مراحل واگذاری زمین شهرک به وجود آمد و در ۱۵ سال اخیر هم مسائل و مشکلات واگذاری زمین حل نشده است.
عباس زاده با اشاره به اینکه حل مشکلات اراضی صنوف آلاینده شهر سربیشه با برگزاری جلسات مختلف به صورت قانونی در دستور کار قرار گرفته، بیان کرد: در این شهرک ۳۶۴ قطعه تاکنون واگذار شده و واگذاری بقیه اراضی برای استقرار سایر صنوف آلاینده باید انجام شود.
وی تصریح کرد: مقرر شد با همکاری سازمان امور اراضی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان همکاری لازم برای واگذاری زمین به متقاضیان واحدهای صنوف آلاینده انجام شود تا مشکلات اراضی رفع و اسناد مالکیت هم به نام مالکین صنوف آلاینده صادر شود.
عباس زاده اظهار امیدواری کرد: ظرف یکی دو ماه آینده در این خصوص خبر خوشی برای مردم شهر سربیشه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: مهمترین مشکل انتقال صنوف آلاینده در شهر سربیشه مسئله واگذاری اراضی است و زمین صنوف آلاینده الان به صورت اجاره به شهرداری داده شده و شهرداری هم نمی تواند وقتی مستأجر است نسبت به واگذاری اراضی به مردم اقدام کند.
انتهای پیام
نظرات