• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402040704498
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه ابقاء شد

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه ابقاء شد

ایسنا/کرمانشاه امید قادری برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه ابقاء شد. 

مجمع انتخابات ریاست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، امروز (هفتم تیر) با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش استان کرمانشاه برگزار و امید قادری با کسب تمامی آراء اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع امید قادری تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات پزشکی ورزشی استان بود که پس از ارائه گزارش عملکرد چهارساله‌اش و اعلام برنامه های پیش رو، رای گیری از اعضاء مجمع آغاز شد و در نهایت توانست با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه باقی بماند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان استان کرمانشاه در ادامه از هیات پزشکی ورزشی به عنوان نهاد متولی سلامت ورزش استان نام برد و اظهار کرد: فعالیت های این هیات به گونه‌ای است که با تمامی جامعه ورزش استان در ارتباط است و به آنها خدمات ارائه می دهد. 

 قادری بااشاره به گستردگی خدمات و فعالیت‌های این هیات، گفت: طی چند سال گذشته تلاش کردیم تا تعاملی سازنده را با جامعه هدف خود داشته باشیم و از خرد جمعی و دیدگاه صاحب نظران و پیشکسوتان برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم. 

وی در ادامه به وجود کمیته های ورزشی مختلف در زیرمجموعه این هیات اشاره کرد و گفت: کمیته های خدمات درمانی و آموزش از جمله کمیته های فعال و شاخص این هستند که در حوزه های تخصصی خود خدمات ارزشمندی را به ورزشکاران ارائه می‌دهند. 

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اضافه کرد: طی سال گذشته جمعا ۴۷۴۳ جلسه فیزیوتراپی و توانبخشی را برای ورزشکاران استان انجام دادیم. 

به گفته این مسئول، طی سال گذشته بیش از ۷۲۰ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان به منظور پیشگیری از مصرف مکمل های ورزشی غیرقانونی صورت گرفت. 

وی به رشد ۴۷ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان طی سال گذشته هم اشاره و اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال این رکورد را به ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته خواهیم رساند. 

در پایان این مجمع، اعضای مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی ورزشی استان با اکثریت آراء نازنین آرین را به عنوان نایب رئیس، قباد بیگلری را به عنوان خزانه دار، تورج خدیری، نگین قربانی و زینب خادمی را به عنوان عضو هیات رئیسه و فریبرز لطیفی را به عنوان بازرس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه انتخاب کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha