• شنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402041006108
  • خبرنگار : 50539

نماینده مردم کردستان در مجلس:

۶۹۰ روستا در سطح کردستان مشکل کمبود و توزیع آب دارند

۶۹۰ روستا در سطح کردستان مشکل کمبود و توزیع آب دارند

ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۹۰ روستا در سطح استان و ۱۲۰ روستا در سطح شهرستان بانه مشکل کمبود و توزیع آب دارند.

بهزاد رحیمی امروز شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه در شهر کانی سور اظهار داشت: اقداماتی که انجام داده‌ام وظیفه‌ام بوده است و هیچ منتی ندارد و وظیفه من پیگیری مطالبات و مشکلات شما در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: در بازدیدهایی که انجام داده‌ام بزرگترین مشکلات مردم بحث آب شرب، آسفالت و گازرسانی بوده که خوشبختانه اقداماتی خوبی در سال گذشته انجام شده است.

رحیمی اضافه کرد: احداث زمین ورزشی در روستاها یکی از دلخوشی‌های جوانان است که امروزه هیچ اوقات فراغت دیگری ندارند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه حلی که پیش‌بینی کرده‌ایم انشالله هرچه زودتر مشکل آب بخش نمشیر حل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر هم بحث آسفالت جاده بانه سردشت است که پیمانکار تایید شده و هرچه زودتر دست به کار خواهند شد و تمام می شود.

کمال خدری فرماندار بانه نیز در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در سطح روستاها دست به کار شده‌اند، خدمت به مردم ادامه دارد و انشالله در هفته مبارک دولت پروژه های زیادی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در بحث مسکن ملی خیلی عقب هستیم و گله مندیم، متأسفانه با وجود تلاش های زیادی برای مشخص شدن زمین تلاش نکردیم و هنوز انجام نشده و مسکن مهر هم مشکل دارد.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها در حوزه مسکن ملی اضافه کرد: مسکن ملی خواسته جوانان و مردم است و باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد: فضای شهر نامناسب است و فضای سبز موجود را هم داریم از دست می دهیم و واقعا جای نگرانی است. اگر با این وضعیت جلو برویم دیگر هیچ فضای سبزی برای ما نخواهند ماند و جای گله مندی است، دستفروش ها هم باعث و بانی مزاحمت برای مهمانان و شهر شده و به معضل بزرگی تبدیل شده اند.

خدری گفت: دستگاه های نظارتی و بازرسی باید ورود پیدا کنند و مشکل مدیریت شهری را دریابند. اعضای شورای ترافیک خیلی ضعیف کار کردند و هنوز هم مشکل ترافیک در شهرستان حل نشده است و واقعا جای گله مندی است و باید هرچه زودتر جلسه‌ای در این مورد برنامه ریزی شود و با کسانی که کوتاهی می‌کنند برخورد خواهد شد. تمام ادارات باید به موقع در جلسه حضور پیدا کنند.

این مسوول اضافه کرد: تمام دستگاه ها در برگزاری انتخابات مسئولند و باید تمام امکانات دستگاه ها در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد و هر نامه‌ای که از طرف ستاد آمد به منزله اطاعت کردن است و باید تمام ابزارهای موجود برای تشویق مردم استفاده شود تا بتوانیم انتخاباتی سلام برگزار کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha