• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041911828
  • خبرنگار : 50093

معاون شهردار مشهد خبر داد

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ به زودی در مشهد

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ به زودی در مشهد
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیازهای هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی را شناسایی کنیم.

حسین باغگلی شامگاه گذشته ۱۸ تیر، در اختتامیه جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که جامعه به دلایل مختلفی شرایط مناسبی نداشت، با استفاده از ظرفیت‌های هنری شما هنرمندان توانستیم حال شهروندان و زائران را در بهار ١۴٠٢ خوب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهار امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود و این امر به دلیل خلاقیت هنرمندان رخ داد، افزود: بابت کوتاهی‌هایی که رخ می‌دهد و عدم درک صحیح از هنر و ارتباط با هنرمندان از همه شما هنرمندان عذرخواهی می‌کنم؛ یکی از چالش‌های جدی ما این است قواعد و قراردادها در حوزه هنری که با هنرمندان بسته می‌شود با قراردادهای پیمانکارهای عمرانی ‌تفاوت داشته باشد.

باغگلی ادامه داد: اگر بتوانیم تفکیک معنادار در مواجهه با قراردادهای حوزه هنری داشته باشیم بیشتر می‌توانیم با هنرمندان همکاری داشته باشیم؛ امیدوارم این موضوع با کمک اعضای شورا و بخش‌های برنامه ریزی و مالی حل شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیازهای هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی را شناسایی کنیم، زیرا پژوهش‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد نگاه تجمیعی به کارهای هنری در موقعیت‌ها و رویدادهای چهارگانه و پهنه‌هایی همچون پهنه علم، کودک و نور و مانند آن‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

باغگلی ادامه داد: این پهنه‌ها را در سال جدید توسعه می‌دهیم و همچنین تعداد المان‌های تعاملی افزایش پیدا می‌کند؛ امیدواریم با همت و خلاقیت هنرمندان بهار ١۴٠٣ را همانند سال‌های گذشته شکوهمند آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha