• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402050905265
  • خبرنگار : 50593

معاون استاندار مازندران:

انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است

انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: کامل‌ترین و جامع‌ترین نظام سیاسی در بین نظام‌های عالم متعلق به جمهوری اسلامی است.

روح الله سلگی امروز در آیین افتتاح مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود که در فرمانداری ساری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: عاشورا یک قدمگاه ابدی و ازلی و عصاره و چکیده همه تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه مکتب اسلامی بودنمان را به عاشورا بدهکار هستیم، افزود: در کشور محوریت تشیع و هویت ایرانی اسلامی را مدیون خط سرخ شهادت و عاشورا هستیم، مکتب عاشورا به ما آموزش داد در برابر استثمار خارجی بایستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: اگر مکتب عاشورا نبود نمی‌توانستیم در ۸ سال جنگ تحمیلی مقابل دشمنان مقاومت کنیم عاشورا ستون خیمه همه مستضعفان عالم است.

این مسئول با بیان اینکه اعتقاد و باور ما این است جمهوری اسلامی، حسینی البقاء است و انقلاب اسلامی را بدهکار راه اباعبدالله می‌دانیم، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و قانونی که ابلاغ شده است مدیرکل امنیتی استانداری مازندران به عنوان مسئول تامین امنیت انتخابات آتی انتخاب شده است که با همسویی و همدلی اعضای شورای تامین استان، انتخابات آتی را بدون کوچکترین حاشیه و اقتدار و امنیت برگزار کنیم.

سلگی خاطرنشان کرد: شهرستان ساری در بین شهرستان‌های استان از حیث توجه به مسئله انتخابات پیشتاز است.

وی رای مردم را حق الناس دانست و گفت: خود را مکلف می‌دانیم در برگزاری انتخابات ۴ اصل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت که مورد تاکید رهبری است به درستی اجرا شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران، به شروع فرایندهای انتخابات ۱۱ اسفند امسال اشاره کرد و یادآور شد: روند کار در هر مرحله اطلاع رسانی خواهد شد همچنین پیش ثبت نام انتخابات از ۱۶ الی ۲۲ مرداد سال جاری از طریق سامانه وزارت کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد:  هر فردی که در فرایند انتخابات متصدی است حتی در روز انتخابات سوگیری نسبت به کاندیدایی داشته باشد در برکناری آن فرد تعللی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha