• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402052616697
  • خبرنگار : 50532

رئیس آموزش و پرورش آستارا:

پرونده اعتراض به رتبه‌بندی ۵۸۸ نفر از فرهنگیان شهرستان آستارا بررسی شد

پرونده اعتراض به رتبه‌بندی ۵۸۸ نفر از فرهنگیان شهرستان آستارا بررسی شد

ایسنا/گیلان رئیس آموزش و پرورش شهرستان آستارا از بررسی پرونده اعتراض به رتبه‌بندی ۵۸۸ نفر از فرهنگیان این شهرستان مرزی در بخش‌های مختلف شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه خبر داد.

بیژن خالقوردی‌پور امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پرونده اعتراض به رتبه‌بندی ۵۸۸ نفر از فرهنگیان شهرستان مرزی بندر آستارا در بخش‌های مختلف شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه مورد بررسی کامل قرار گرفت، اظهار کرد: جهت بررسی پرونده‌های فوق، پنج کارگروه تخصصی اعم‌ از آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پشتیبانی، پرورشی، تربیت‌بدنی و سلامت با عضویت ۱۱ نفر از ارزیابان حرفه‌ای، صاحب‌نظران فرهنگی و نیروهای ستادی تشکیل شده بود.

وی با بیان اینکه نتایج قطعی اعتراض به رتبه‌بندی فرهنگیان، اواخر شهریورماه اعلام و احکام همکاران براساس رتبه‌های جدید صادر خواهد شد، افزود: رتبه‌های استادیارمعلم، دانشیارمعلم و استادمعلم پس از بررسی و تعیین رتبه در هیئت‌ ممیزه منطقه، جهت تایید نهایی به هیئت‌ ممیزه استان گیلان و وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شوند.

خالقوردی پور با اشاره به اینکه مستندات بارگذاری‌ شده توسط همکاران در چندین مرحله توسط اعضای کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گرفته است، گفت: در صورت بارگذاری هرگونه مدارک جعل و نامعتبر پرونده همکار جهت بررسی و تعیین‌ تکلیف در اختیار هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان گیلان قرار خواهد گرفت.

رئیس آموزش و پرورش آستارا رسیدگی به پرونده معترضین را در پنج مرحله عنوان کرد و افزود: بررسی توسط امور اداری، بررسی مولفه‌های دارای سند، بررسی شایستگی‌های رفتاری، امضای الکترونیکی اعضای کارگروه، تعیین و تایید رتبه در هیئت ممیزه بالاتر، از جمله مراحل رسیدگی به پرونده معترضین بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha