• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060906422
  • خبرنگار : 50175

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

خدمات نظام باید برای مردم تبیین شود

خدمات نظام باید برای مردم تبیین شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات نظام باید برای مردم تبیین شود.

محمد خدابخشی امروز در مراسم آغاز به کار فرمانداری ویژه الیگودرز، اظهار کرد: فرمانداری ویژه الیگودرز یکی از مطالبات مردم این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان، استان و کشور باید یک چارچوب ذهنی و فکری داشته باشیم، برای اینکه هر منطقه توسعه پیدا کند باید زیرساخت‌های توسعه در آن ایجاد شود.

نماینده مردم الیگودرز خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه حمل‌ونقل بوده که شامل جاده‌ای، ریلی و هوایی بوده و جاده‌های اصلی الیگودرز حدود ۵۰۰ کیلومتر است.

خدابخشی اضافه کرد: ۴۰۸ کیلومتر جاده‌سازی از این شهرستان به شهرستان‌های مختلف تعهد دولت چراکه زیرساختی مهم برای توسعه الیگودرز است.

وی بیان کرد: اعتبارات راه‌آهن خوب است، تخصیص اعتبارات منوط به وصول درآمدها است به میزانی که تخصیص داده می‌شود پروژه فعال و پیش می‌رود.

نماینده مردم الیگودرز ادامه داد: یکی دیگر از زیرساخت‌ها برای توسعه انرژی و برق بوده پست ۴۰۰ کیلووات الیگودرز در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای توسعه صنایع یکی از ملزومات است.

خدابخشی با اشاره به گازرسانی در الیگودرز، افزود: گازرسانی به ززماهرو که تا یکماه آینده گاز شول‌آباد روشن خواهد شد ۱۰۰ برابر مشکل‌تر از گازرسانی برای الیگودرز است.

وی ادامه داد: این‌ها نشان‌دهنده خدمات دولت است که این خدمات باید برای مردم تبیین شود اگر بیان نشود به نظام جمهوری اسلامی ظلم شده است.

نماینده مردم الیگودرز اظهار کرد: در زمینه آبرسانی نیز که یکی از زیرساخت‌ها است در حال حاضر از تونل قمرود ۲۶ روستا در حال دریافت آب هستند.

خدابخشی تصریح کرد: دکل‌های مخابراتی در دورترین مناطق شهرستان نصب شده و مصوبات این شهرستان روی کاغذ نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای توسعه پایدار که در کنار زیرساخت‌ها باید باشد بهداشت و درمان است که دو بیمارستان تخصصی مجهز دارد اورژانس هوایی در الیگودرز فعال بوده که این‌ها از خدمات نظام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha