• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061208158
  • خبرنگار : 50630

مدیرعامل آب و فاضلاب استان خبرداد

انعقاد تفاهمنامه ۴هزار میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق محروم مازندران

انعقاد تفاهمنامه ۴هزار میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق محروم مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اعلام اینکه محرومیت در مازندران پشت جنگل ها و سرسبزی استان پنهان شده است، گفت: در حال حاضر با کمک استانداری و سپاه کربلا، قرارداد ۴ هزار میلیارد تومانی برای رفع محرومیت در حوزه آب برای روستاهای استان به امضاء رسیده است.

 بهزاد برارزاده امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرآب و فاضلاب سوادکوه اظهار کرد: سعی می‌کنیم با انجام تغییرات، فرصت را در اختیار گروه و فکر جدید برای ارائه خدمات به شهروندان قرار دهیم.

برارزاده گفت: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۶ از کمبود انرژی برق در کشور خبر داد و اگر نگاه و حرکت ما با نگاه مقام معظم رهبری همسو بود، امروز این مشکلات را در حوزه انرژی نداشتیم.

وی افزود: در حوزه آبرسانی هم این اتفاقات افتاد. از زمان شروع دولت سیزدهم نگاه مقام معظم رهبری در انجام پروژه ها رخ داد و ۱۰ هزار روستا با اعتبار ۷۳۰۰ میلیارد تومان در مسیر آبرسانی قرار گرفتند. در مازندران این کار در ۲۰۰ روستا و اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی توسط بسیج سازندگی در حال اجراست.

انعقاد تفاهمنامه ۴هزار میلیاردی برای آبرسانی به مناطق محروم مازندران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص افزایش ده‌ها برابری اعتبارات و پروژه های تنش آبی در شهرهای مازندران اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در این حوزه در شهرهای مازندران در حال انجام است و البته میزان اعتبار مورد نیاز برای برطرف شدن تنش آبی شهرها حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

برارزاده اشاره کرد: ۳۶۰۰ روستا و آبادی در استان داریم که ۱۳۵۰ روستای کمتر برخوردار، تشنه خدمت هستند.

وی ادامه داد: شاید این موضوع در پشت جنگل ها و سرسبزی استان پنهان شده بود. در حال حاضر  با کمک و مدیریت استاندار مازندران و سردار مسلمی، قرارداد چهارهزار میلیارد تومانی برای رفع محرومیت در حوزه آب برای این روستاها به امضاء رسیده است.

انعقاد تفاهمنامه ۴هزار میلیاردی برای آبرسانی به مناطق محروم مازندران

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: در برخی از نقاط شهرستان سوادکوه پروژه های خوبی در حوزه آبرسانی رخ داده است، ولی بخاطر مهاجرت دوباره مردم به روستاها نیاز به آب در روستاها تا سه برابر افزایش یافت. برارزاده افزود: در بسیاری از روستاها پیمانکار مشخص شد و در حال اجرای مخازن است، یکی از این طرح ها مجتمع آبرسانی شهید برسنجی و شهدای دراسله است که باید تا دهه فجر امسال وارد مدار شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات هشت ساله اسماعیلی مدیر آب و فاضلاب سوادکوه قدردانی شد و احمدی بعنوان مدیریت جدید آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha