• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402070100670
  • خبرنگار : 50649

انتشار شماره اول نشریه پژوهش‌های بین رشته‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم

انتشار شماره اول نشریه پژوهش‌های بین رشته‌ای ادبیات و هنر دانشگاه جهرم

ایسنا/فارس شماره نخست نشریه علمی ـ تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌ای ادبیات و هنر به صاحب امتیازی دانشگاه جهرم منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شماره بهار و تابستان ۱۴۰۲ نشریه علمی ـ تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌ای ادبیات و هنر به صاحب امتیازی دانشگاه جهرم شامل مقالاتی با عناوین «تصنیف‌سازی در دورۀ قاجار»، «نمادشناسی برخی زیورآلات عهد ناصری»، «ویژگی‌های کلاسیسیسم در آثار نمایشی بهرام بیضایی»، «بررسی عناصر زیبایی‌شناسی و نسخه‌آرایی نسخ خطی بحرالمعارف شیخ شهاب‌الدین دانیالی»، « بررسی کهن الگوی سفر قهرمان در شبکه نمایش خانگی بر اساس نظریه جوزف کمپبل» و «نگاهی به هنر تذهیب و صفحه‌آرایی در دو نسخۀ خطی رسایل خواجه احمد کاسانی» در سایت این نشریه با نشانی: https://jlitre.jahromu.ac.ir/ در دسترس علاقه‌مندان است.

مدیر مسئول این نشریه زهرا حسینی و سردبیر آن بهرام شعبانی هستند. نشریۀ علمی تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌ای ادبیات و هنر از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با شماره ۹۲۳۷۸ موفق به اخذ مجوز انتشار از شورای مطبوعات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

این دو فصلنامه با هدف رشد و شکوفایی مطالعات و تحقیقات ادبی میان رشته‌ای و کمک به تعالی دانش ادبی و گسترش زبان فارسی در سطح جامعۀ ایرانی و سایر کشورهای فارسی زبان منتشر شده است.

هیئت تحریریه نشریه با رویکرد علمی ـ پژوهشی آمادگی ارزیابی و انتشار پژوهش‌های میان رشته‌ای ادبیات فارسی با هنرهای تجسمی(خوش‌نویسی، نقاشی، مجسمه‌سازی و...)، تصویری، نسخ خطی، صنایعی دستی، معماری، پژوهش هنر و همۀ حوزه‌های هنری مشابه و مرتبط اعلام و تلاش می‌کند در اسرع وقت با توجه به همکاری انجمن‌های علمی در پی کسب رتبۀ علمی ـ پژوهشی وزارت علوم و اعتبار بین‌المللی آن باشد.

پژوهشگران گرامی می‌توانند مقالات خود را حیطه‌های یادشده از طریق سایت نشریه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک الکترونیک: jlitre@jahromu.ac.ir ارتباط گیرند.

به گزارش ایسنا، نشریه مذکور از اخلاق علمی و نشر  بر اساس کمیتۀ بین‌المللی اخلاق در انتشارات (COPE)  تبعیت می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha