• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402070503418
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی مثال‌زدنی است

دیپلماسی اقتدار جمهوری اسلامی مثال‌زدنی است

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: رابطه ایران و عربستان از سمت عربستان قطع شد، اما خودشان واسطه فرستادند که رابطه از سر گرفته شود و دیپلماسی اقتدار یعنی اینکه از موضع ضعف وارد نشویم.

سید روح‌الله رفعتی‌پور، امروز (چهارشنبه، پنجم مهر) در جلسه نشست تبیینی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نظم فعلی جهان در حال تغییر است و یک نظم جدیدی شکل می‌گیرد. بعد از جنگ جهانی دوم بین دو اعضای متفقین رقابت و تقابلی شکل گرفت که به نظام دو قطبی تبدیل شد و تا اوایل دهه ۹۰ میلادی این روال ادامه داشت. فروپاشی سیاسی که در شوروی اتفاق افتاد به دنبال فروپاشی فرهنگی و اجتماعی شکل گرفت و در واقع ذائقه مردم شوروی را تغییر دادند.

وی ادامه داد: آمریکا می‌گوید جمهوری اسلامی به این دلیل که از استقلال خود چشم‌پوشی نمی‌کند باید مجازات شود. آمریکا معتقد است همین‌که جمهوری اسلامی سر میز مذاکره بنشیند برنده شده، چراکه به کشورهایی که خود را محور مقاومت می‌دانند این پیام را برساند که بزرگ‌ترتان را سر میز نشاندیم شما که عددی نیستید.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: شهید سلیمانی پوتین را متقاعد کرد که نیروی نظامی روسیه وارد جنگ سوریه شود. جبهه مقاومت اندیشه مقاومت را تا بیخ گوش آمریکا و شهرهای اروپا وارد کرده است. در فرانسه ۱۷ هزار نفر فرم پر کردند که حاضر هستند به نفع جمهوری اسلامی عملیات انجام دهند. اندیشه سیاسی دین به جامعه دینی تحت هیچ شرایطی اجازه اینکه خود را در موضع ضعف قرار دهد، نمی‌دهد. وقتی در موضع بالاتر هستی حق اینکه خود را در موضع ضعف قرار دهید، ندارید.

رفعتی‌پور خاطرنشان کرد: حدود سه سال اخیر جمهوری اسلامی از موضع قدرت کاری کرده که داد دشمن در آمده است. رابطه ایران و عربستان از سمت عربستان قطع شد، اما خودشان واسطه فرستادند که رابطه از سر گرفته شود و دیپلماسی اقتدار یعنی اینکه از موضع ضعف وارد نشویم.

وی تصریح کرد: مسئولان کارها و خدمات انجام شده را اطلاع‌رسانی عمومی کنند، همیشه با مردم کار داریم و اموری که انجام می‌دهید را به گوش مردم برسانید تا نشاط و امید وارد جامعه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha