• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402070704479
  • منبع : نمایندگی مازندران

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران:

ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است

ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران از ویلاسازی‌ و سیاست‌گذاری نادرست در ساختار و صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: اگر مسئولان ما پیام شهدا را شنیده باشند وضعیت ما باید بهتر از این باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوا، اظهار کرد: اگر تقوا داشته باشید، وحدت، پرهیز از اختلافات و حرکت به سمت خیرها هم خواهید داشت.

وی به مدیریت مصرف انرژی، نان و مواد غذایی در کشور تاکید کرد و افزود: در ایران ۳۰درصد نان و مواد غذایی دورریز و مازاد است، در مصرف انرژی هم مصرف ما نسبت به معدل جهانی بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موضوعات مرتبط به وقف پرداخت و گفت: وقف یعنی ادامه واقعی زندگی؛ واقف بعد از انجام وقف تا ابد از فواید آن بهره می‌برد. همه در حفظ و مصرف بهینه وقف وظیفه داریم.

این مسئول با اشاره به روز جهانی سالمندان، تصریح کرد: سالمندان هم مصداق مستضعفان هستند، نیاز به حمایت، محبت، پرستاری، نگهداری، تکریم و احترام دارند.

خطیب نماز جمعه ساری به روز اخلاق و مهرورزی به‌مناسبت سالروز ولادت پیغمبر اکرم (ص) اشاره کرد و یادآور شد: در میان امت پیامبر اکرم (ص) نباید شاهد بی‌اخلاقی و مظاهر ضداخلاقی باشیم.

آیت الله محمدی لائینی به برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مسئولان باید پیام شهدا را بشنوند و خوب خدمات بدهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما ظرفیت بسیار بالایی در کشاورزی، صنعت، گردشگری، دریا، جنگل، فضای سبز، مسافرپذیری و غیره در استان داریم، تاکید کرد: سزاوار نیست که کشاورزی و باغداری برای باغداران مقرون به صرفه نباشد.

آیت الله لائینی جلوگیری از تصرف جنگل، زمین کشاورزی و باغداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: مازندران از برنامه ریزی نادرست و ویلاسازی‌ها رنج می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha