• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402072316030
  • خبرنگار : 50649

تدوین بسته آموزشی ۶ ساحتی هویت‌ساز ویژه مدارس شبانه‌روزی فارس

تدوین بسته آموزشی ۶ ساحتی هویت‌ساز ویژه مدارس شبانه‌روزی فارس

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید یک بسته شش ساحتی برای مدارس شبانه‌روزی پیش‌بینی شود لذا این بسته باید هویت‌ساز و مهارت‌محور و با محوریت معاونت متوسطه تدوین شود.

به گزارش ایسنا، محمد خلیل عسکری امروز، ۲۳ مهرماه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای مدارس شبانه‌روزی استان اظهار کرد: راهبرد سال تحصیلی جدید، مدرسه محوری است و مجری آن مدیران خواهند بود لذا مدیران مدارس باید مسلط بر قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی بیشترین زمان را در اختیار مدرسه هستند به انواع امکانات و علاوه بر امکانات مالی به برنامه‌های تربیتی و ورزشی نیازمند هستند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید یک بسته شش ساحتی برای مدارس شبانه‌روزی پیش‌بینی شود لذا این بسته باید هویت‌ساز و مهارت محور و با محوریت معاونت متوسطه تدوین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دوره‌های آموزشی ویژه سرپرستان مدارس شبانه‌روزی پیش‌بینی شود، افزود:‌ برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تقویت اعتبارات مالی، نظارت شش ساحتی و شفاف‌سازی مالی در خصوص مدارس شبانه‌روزی را در سال جدید تحصیلی دنبال می‌کنیم.

معاون اموزش متوسطه اموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز در خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی استان فارس هستند.

فرشید قاسمی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح «پویش جهاد علمی» ویژه دانش‌آموزان شبانه‌روزی برگزار شد و ویدئوی آموزشی آن اکنون در فضای مجازی و سایت آزمون‌های سراسری بارگذاری شده است و دانش‌آموزان پایه‌های دهم و دوازدهم می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای آمادگی هرچه بیشتر دانش‌آموزان پایه دوازدهم، در طول سال و برای پایه دوازدهم در چهار نوبت دی، فروردین، اردیبهشت‌ و خرداد ماه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تاکنون از مجموع ۶۰ میلیارد تومان سرانه مورد نیاز مدارس شبانه‌روزی استان، حدود ۳۰ میلیارد تومان آن به حساب مدارس واریز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha