• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081309472
  • خبرنگار : 50037

امام جمعه رزن:

امروز قدرت پوشالی جبهه باطل سرگردان شده است

امروز قدرت پوشالی جبهه باطل سرگردان شده است

ایسنا/همدان امام جمعه رزن گفت: امروز جبهه باطل افول کرده و سرگردان است و با آن قدرت پوشالی که ادعای قدرت عالم را داشت در مقابل گروه حماس سردرگم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصوری امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان رزن، اظهار کرد: اگر می‌بینیم دشمنان ما در عرصه‌های نظامی در دوره‌ای از زمان کشور و شهرها و مساجد را مورد هجوم قرار دادند و در دوره‌ای دیگر از زمان با مسائل امنیتی و اطلاعاتی و با جنگ نرم به سراغ ما آمدند، تنها به دنبال هدف قرار دادن هویت ملی و دینی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ما بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان و نوجوانان ما مراقب باشند که مورد هدف دشمن قرار نگیرند، افزود: دشمنان می‌خواهند دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان ما در هویت دینی ضعیف باشند و اعتقادات و معنویات خود را زیر پا بگذارند و با تضعیف هویت ملی جوانان جامعه را گرفتار کنند پس تقویت هویت ملی و دینی جوانان و نوجوانان جامعه ضرورت بسیاری دارد و نباید اجازه دهیم جوانان ما را گرفتار تضعیف هویت ملی و دینی کنند.

منصوری همچنین با بیان اینکه اگر حمایت استکبار جهانی آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی بیشتر از چند روز در عملیات طوفان الاقصی دوام نیاورده بود، خاطرنشان کرد: اگر امروز ۴۰۰۰ نوجوان و کودک و دانش آموز قتل عام می‌شود به خاطر حمایت استکبار جهانی است‌ بنابراین نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل اعلام می‌کنیم.

امام جمعه بهار هم در جمع باشکوه راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان بهار گفت: امروز صدای عالم‌گیر فلسطین، به برکت انقلاب و ولایت و رشادت جوانان و غیورمردان انقلاب اسلامی است که راه را برای فلسطینیان هموار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضا مصباح اضافه کرد: اجتماع امروز دانش‌آموزان، اجتماع پاکان و نسل انقلاب است و این حرکت در راستای آزادی تمام مستضعفان جهان است و ما باید به جوانان و دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های کشور اعتماد کنیم.

وی افزود: این حرکت فلسطین و طنین‌انداز شدن ندای آن در دنیا، عزت و توانمندی است که از استکبارستیزان به آنها منتقل شده است.

مصباح با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله، سرباز ولایت و تربیت یافته مکتب ولایت است و صحبت‌های وی چنان لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخت که خفقان و اضطراب آنها را فراگرفته است، تصریح کرد: اگر بنا بر ورود به مقابله با استکبار است، حماس کفایت می‌کند و اگر ولی زمان لب بجنباند، ریشه اسرائیل نابود خواهد شد.

وی مطرح کرد: ایران و انقلاب اسلامی به فلسطین خودباوری، خوداتکایی، انسجام، وحدت و یکپارچگی آموخت چراکه ذلت، پذیرای آزادمرد نیست و اسرائیل باید بداند ذلت، کودک کشی، تجاوز به خاک و ناموس حد دارد و اگر خون‌ها بجوشد و غیرت‌ها طغیان کند؛ اثری از آمریکا و اسرائیل باقی نخواهد ماند.

مصباح با بیان اینکه آمریکا مایه نابودی و هنجارشکنی در دنیاست، یادآور شد: جبهه مقاومت چنان ضربه کاری به اسرائیل وارد کرده که باعث سردرگمی و اضمحلال اسرائیل و هم پیمانانش شده است که مژده نابودی رژیم صهیونیستی را می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha