• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402082014084
  • منبع : بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم ارتقای کیفیت آرد و نان در نانوایی های بوشهر

لزوم ارتقای کیفیت آرد و نان در نانوایی های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ارتقای کیفیت آرد و نان در نانوایی ها و بازدید مستمر از کارخانه های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد.

 اکبر پورات روز شنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر افزود: در همین راستا بازدید از سیلوهای گندم در استان منظم انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در جهت ارتقاء کیفیت آرد و نان گرفته شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سیاست های دولت در عرصه فرهنگی، این استان با اجرای برنامه های مختلف در این بخش، از پیشگامان کشور به شمار می رود، اظهار کرد: استمرار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان با استفاده از نیروهای تخصصی و کاردان در حال انجام است که شاهد نتایج مثبتی در این زمینه هستیم.

وی افزود: بخش مهمی از این برنامه ها که با حمایت دولت در استان در حال برگزاری است از طریق مردم و به شکل خودجوش انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، ازدواج آسان و فرزندآوری است که طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.

پورات ادامه داد: همچنین در خصوص پیشگیری از بیماری های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه ها انجام می گیرد و سازمان های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی که از معضلات اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نیاز است با راهکارهای اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha