• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402082618900
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

یک مسئول خبر داد

نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه‌های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه‌های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه های بزرگ این استان را اعلام کرد.

مرادعلی پیوند در خصوص جذب نیروی انسانی در کارگاه ها و مراکز بزرگ مقیاس صنعتی این استان از جمله پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران و میدان گازی مختار گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه، تقویت انسجام اجتماعی در استان و بهره گیری حداکثری از ظرفیت نیروهای انسانی دستورالعمل به کارگیری نیروی در مراکز تولیدی-صنعتی بزرگ مقیاس در شوراهای قانونی بالادستی استان مصوب و ابلاغ شد.

وی اظهارکرد: مصوب شد که در جذب نیروی انسانی ۷۰ درصد سهم بومی شهرستان و منطقه محل استقرار واحد صنعتی و ۳۰ درصد بقیه به طور مساوی به بومی دو حوزه دیگر استان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های گچساران و باشت یک منطقه، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده یک منطقه و بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه بومی تعریف شده‌اند.

پیوند تصریح کرد: کمیته‌ای در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با مسئولیت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری و حضور نهادهای نظارتی مرتبط، نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را در سطح استان بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: این مصوبه متعلق به همه مراکز صنعتی- تولیدی بزرگ مقیاس استان است و برای کارگاه‌های کوچک بخش خصوصی موضوعیت ندارد.

پیوند در خصوص برخی اعتراضات در مورد محدودیت ثبت نام در پتروشیمی گچساران تاکید کرد: بر اساس رایزنی صورت گرفته و مصوبات استانی همه داوطلبان پتروشیمی گچساران بدون در نظر گرفتن سوابق بیمه‌ای و یا کار در پتروشیمی با حفظ سهیمه بومی منطقه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر رعایت سهمیه ایثارگران در جذب و به کارگیری‌ها تاکید و بیان کرد: کمیته مزبور باید بر حسن اجرای این مهم نظارت و گزارش آن را ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۷ ۱۲:۵۲

خیلی مسخره ست سهمیه بومی پتروشیمی گچساران رو سه قسمت کردن 400 نفر گچساران 300 نفر یاسوج و 300 نفر هم دهدشت، خب اول اینکه اصلا تو پتروشیمی دهدشت اجازه نمیدن گچسارانی مشغول بکار بشه دوم آمار بیکاری جوانان گچساران از باقی شهرهای استان بیشتره با وجود نفت و گاز و پتروشیمی و سوم اینکه چرا اومدن همون سهمیه 400 نفر گچساران رو گفتن اگر کسی 5 سال ساکن گچساران بوده یا درس خونده تو دانشگاه گچساران میتونه بومی گچساران حساب بشه آقایون با این دسته گلی که به آب دادن همون سهمیه 400 نفری گچساران رو هم دو دستی تقدیم همون یاسوجی ها و دهدشتی های مقیم گچساران کردن و اینکه با تخصیص 400 سهمیه به گچساران و دوتا 300 سهمیه به باقی شهرها علنا سهمیه گچساران 40 درصد هست و باقی شهرها 60 درصد . واقعا خسته نباشی جناب سید ناصر حسینی جناب استاندار و جناب فرماندار گچساران که همگی لال به دنیا میومدین بهتر بود