• پنجشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090201419
  • خبرنگار : 50228

ویسی: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم/شرایط‌مان را دوست نداریم

ویسی: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم/شرایط‌مان را دوست نداریم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم فردا با یک بازی بسیار خوب، جوانمردانه و شجاعانه سه امتیاز بازی با مس رفسنجان را بگیریم و اوضاع مان را در جدول بهتر کنیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهارکرد: شرایط ما واقعا بسیار بد است و شرایطی است که آن را دوست نداریم. سه چهار هفته بازی های خانگی مان را از دست دادیم ولی امیدواریم فردا با یک بازی بسیار خوب، جوانمردانه و شجاعانه سه امتیاز بازی خارج از خانه را بگیریم و اوضاع مان را در جدول بهتر کنیم و مردم آبادان را به آینده امیدوار کنیم.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که چرا دو روز زودتر به رفسنجان آمدید؟ ادامه داد: آیا عرف است که یک تیم در شهر خود تمرین نکند و همیشه در تهران باشد؟ چهار پنج تیم به این صورت هستند و فقط برای بازی به شهر خود می روند. ما به دلیل شرایط آب و هوایی و پروازی که به درستی نصیب مان نمی شد و نیز شرایط بارندگی و احتمال لغو پروازها تصمیم گرفتیم زودتر به این جا بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه در رفسنجان با ما برای در اختیار گذاشتن زمین تمرینی همکاری نکردند و به آن چه می خواستیم نرسیدیم. اما اشکال ندارد و ما یک تیم حرفه ای هستیم و تمرین کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مس از نظر امکانات، مالی و بازیکن پُر است و می تواند خیلی بهتر از این در جدول و لیگ باشد. مس کرمان و گل گهر هم پشتوانه مالی بسیار خوبی دارند و هر مربی آرزو دارد در این جا کار کند چون بازیکنان راحت تر به اینجا می آیند زیرا این تیم ها بیشتر در تهران تمرین می کنند. بازیکنی که به این جا می آید پولش نقدتر است اما در تیم ما شاید کمی برای پول هایشان اذیت شوند. در مجموع مس تیم خوب و قابل احترامی است. فردا تمام وجودمان را می گذاریم تا دست پر از این جا بر گردیم و امیدوار تیم دوست داشتنی مس رفسنجان در ادامه مسیر خود موفق باشد.

ویسی گفت: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم؛ عباس قاسم، تهی دست و شنانی مصدوم هستند. البته تهی دست کمی با ما تمرین کرد. فهد طالب هم با  تیم ملی عراق بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha