• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403032617716
  • خبرنگار : 50232

اجرای پویش «نذر قربانی» در خوزستان به مناسبت عید قربان

اجرای پویش «نذر قربانی» در خوزستان به مناسبت عید قربان

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اجرای پویش نذر قربانی در خوزستان به مناسبت عید قربان خبر داد.

جمال شیبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی، نشر و ترویج سنت حسنه قربانی و با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی، ارتقای سطح معیشت و کمک به رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر خوزستان از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان خوزستان است، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هر شهرستان یک قربانگاه مرکزی با همکاری دامپزشکی و بهداشت دارد و همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود، گفت: توزیع نذورات مردم استان خوزستان از روز عید قربان آغاز می‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

شیبه با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۰ میلیارد تومان بود، افزود: این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بود که میان نیازمندان توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی کمیته امداد استان خوزستان باشیم.

وی افزود: ۳۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند که برای دریافت گوشت قربانی اولویت‌بندی شده‌اند و بر اساس میزان مبالغ دریافتی از این نذورات بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha