• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112014832
  • خبرنگار : 50616

کانون پیشکسوتان ورزش مازندران راه‌اندازی می‌شود

کانون پیشکسوتان ورزش مازندران راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر تشکیل هرچه سریع‌تر کانون پیشکسوتان ورزش این استان با هدف احترام به جایگاه پیشکسوتان رشته‌های ورزشی استان تاکید کرد.

علی رجبی امروز (۲۰ بهمن ماه) در سومین گردهمایی رؤسای کمیته‌های متناظر ورزش پیشکسوتان استان‌های سراسر کشور در شهرستان محمودآباد، گفت: ورزش با توجه به جایگاه و تعداد ورزشکاران پرتعدادی که دارد به همان تعداد پیشکسوتان پرافتخار و مدال‌آور نیز دارد. برای انسجام و دیده شدن پیشکسوتان ورزشی در محافل و استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای آنها، تشکیل کانون پیشکسوتان ورزش در استان ضروری است.

او به صادق چمن‌آرا، قائم‌مقام و دبیر کمیته پیشکسوتان ورزش کشور که اصالتاً مازندرانی و اهل شهرستان آمل است، ماموریت ویژه داد تا هرچه سریع‌تر کمیته پیشکسوتان ورزش مازندران را راه‌اندازی کند.

کانون پیشکسوتان ورزش مازندران راه‌اندازی می‌شود

مدال‌آوری مازندران به اندازه  ۲۷ کشور

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به ظرفیت ورزشی و درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات مهم و معتبر برون‌مرزی اشاره کرد و گفت: به‌عنوان نمونه، در بازی‌های آسیایی هانگژو در این دوره، مدال‌آوری ورزشکاران مازندرانی به اندازه ۲۷ کشور بوده است‌.

رجبی با اشاره به اینکه با وجود این همه ظرفیت مهم ورزشی، کمبود زیرساخت در استان وجود دارد، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت دهه فجر، ۲۲ طرح نیمه‌کاره ورزشی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان افتتاح شده است و چهار طرح ورزشی دیگر نیز نیمه شعبان امسال افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: با تشکیل خیران حامی ورزشی استان، اقدام‌های خوبی از سوی آنها شده است و حتی در خط مقدم برای تکمیل این طرح‌ها و مشارکت با دولت هستند.

کانون پیشکسوتان ورزش مازندران راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: امیدوارم بقیه طرح‌های نیمه‌کاره استان تا هفته دولت ۱۴۰۳ تکمیل و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha