• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011406282
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان اعلام کرد:

پیگیری ۱۶۶ مورد شکایات مردمی از طریق سامانه شرکت آب و فاضلاب کشور

پیگیری ۱۶۶ مورد شکایات مردمی از طریق سامانه شرکت آب و فاضلاب کشور

ایسنا/لرستان مدیرعامل آبفا لرستان از پیگیری ۱۶۶ مورد شکایات مردمی که از طریق سامانه شرکت آب و فاضلاب کشور ارجاع داده شده بود، خبر داد.

یاسر اکبریان امروز  چهاردهم فروردین ماه با اشاره به عملکرد مثبت واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب افزود: سال گذشته شرکت آبفا لرستان جزو سه شرکت برتر در حوزه پاسخگویی به شکایات مردم معرفی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۱۱ ملاقات عمومی چهره به چهره در شرکت آب و فاضلاب استان ثبت شده است، گفت: همچنین در این بازه زمانی ۱۲۳ سامانه کد دو بعدی برای پرسنل شرکت به ویژه بخش مشترکین در راستای ارتباط شفاف و خدمات رسانی مطلوب به مشترکین  ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بیان کرد: سال گذشته همچنین ۱۶۶ مورد پیگیری شکایات مردمی که از طریق سامانه شرکت آب و فاضلاب کشور ارجاع داده شده بود انجام گرفت.

اکبریان با بیان اینکه همچنین از طریق سامانه سامد ۱۲۰ مورد مشکلات مردم پیگیری و به نتیجه رسید، اضافه کرد: در این مدت ۱۵۰ مورد تماس تلفنی مردمی با رادیو استان بررسی شده است.

وی بیان کرد: در سال قبل، ۴۲ مورد از طریق سازمان بازرسی استان به شرکت آبفا لرستان ارجاع داده شده که به نتیجه رساندیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha