• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403011708122
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

/طوفان رمضان/

امام جمعه یاسوج: جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد

امام جمعه یاسوج: جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را در دمشق محکوم نکرده که نشان دهنده دست‌های پشت پرده آمریکا در این حمله است البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ این شهر ضمن تشکر از حضور مردم ایران اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد ه خصوص شهر یاسوج در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: امروز با حضور پرشور مردم حماسه دیگری خلق شد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵ سال هست که رژیم صهیونسیتی جنابت می کند و مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون کردند و طی ۶ ماه اخیر ۳۳ هزار نفر کشته شده است.

حسینی تصریح کرد: روز به روز حمایت آمریکا از این رژیم غاصب بیشتر می شود و همه سران کشورهای اروپایی نیز حمایت کردند.

وی ادامه داد: آمریکا حمله تروریستی به کنسولگری ایران را محکوم نکرده که نشان دهنده دست های پشت پرده آمریکا در این حمله است. البته در این رابطه جواب کوبنده به اسرائیل خواهیم داد.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز سلامتی عنوان کرد: مردم چکاپ انجام دهند و مواظب سلامتی خود باشند، چاقی، فشارخون و قند خون خطرناک است. به برکت انقلاب اسلامی نعمت زیاد است، گرانی هست اما مثل اینکه هر چه گرانتر می شود خرید بیشتر می شود.‌

حسینی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: مطرح شده که اسرائیل گفته در صورت حمله از سوی ایران با حمله هسته ای پاسخ می دهم که باید گفت اگر اسرائیل حرکتی در خصوص ایران اسلامی انجام دهد این رژیم نابود خواهد کرد و با هر تهدید از سوی این رژیم مواجه شویم و به همان شکل پاسخ خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای مهم جامعه است، باید تولید مسکن داشته باشیم و امروز با بحران مسکن مواجهیم، تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر راه کلنگ زنی شد اما هنوز خبری نیست و این مسأله غمی بردل مردم این شهر شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه یاسوج بیان کرد: در صورت فعال شدن مسأله مسکن استان به خصوص در یاسوج اشتغال و رونق تولید تاثیر چشمگیر خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha