• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022921077
  • خبرنگار : 50220

استقبال چند هزار نفری اردکانی‌ها از یک اثر هنری

استقبال چند هزار نفری اردکانی‌ها از یک اثر هنری

ایسنا/یزد نمایش تئاتر «جنگ و صلح روبینسون و کروزو» بیش از شش هزار مخاطب را در شهرستان اردکان به تالار فرهنگ کشاند تا یک بار دیگر علاقه مردم این شهرستان در استان یزد را به هنرهای صحنه‌ای نشان دهد.

 نمایش « جنگ و صلح روبینسون و کروزو»  به کارگردانی «علیرضا کوشک جلالی» و بازی «وحید احمدی» و «روح ا... کریم زاده» از ۲۵ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت ماه در ۳۳ سانس در تالار فرهنگ اردکان به روی صحنه رفت و توانست میزبان بیش از شش هزار مخاطب باشد.

«محمد صادقیان» مجری طرح این نمایش در خصوص استقبال چشمگیر مردم اردکان از این نمایش درام کمدی، به ایسنا گفت: با توجه به ظرفیت‌های فنی و کیفیت بالای این نمایش، تمام تلاشمان را گذاشتیم تا با یک برنامه ریزی خوب و منسجم، این اثر را هرچه بیشتر و بهتر به مردم خوب و فرهنگ دوست اردکان معرفی کنیم که خوشبختانه با استقبال پرشور مردم مواجه شدیم.

وی با اشاره به حضور برخی چهره‌های کشوری در تالار فرهگ اردکان برای دیدن این نمایش، افزود:حضور «مصطفی پوردهقان» نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس آینده شورای اسلامی، «علی محمد بیدارمغز» از اساتید حوزه روابط عمومی و تشریفات بین الملل کشور، «علیرضا تابش» مدیرعامل سابق بنیاد فارابی و مشاور و قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، معونین فرماندار و شهرداران اردکان و میبد و چهره‌های برجسته تئاتر و هنر استان یزد در کنار استقبال چشمگیر مردم در بازخورد خوب از این اثر نمایشی با مفهوم خود انگیزه ای شد تا بزودی با اثری جدید میزبان نگاه مخاطبینمان باشیم.

به گزارش ایسنا، این اثر نمایشی در موسسه هنری نگاه نو میبد تولید و به همت موسسه فرهنگی هنری آوای کویر اردکان و حمایت موسسه افق کویر در این شهرستان بر روی صحنه رفت که با توجه به قرابت و نزدیکی دو شهر اردکان و میبد این اتفاق مشترک هنری در نوع خود با استقبال خوب تماشاگران قابل توجه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha