• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403030704738
  • خبرنگار : 50690

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد

احداث ۱۵ مدرسه در ۲ سال در شهرستان اسلامشهر

احداث ۱۵ مدرسه در ۲ سال در شهرستان اسلامشهر

ایسنا/تهران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با انتشار بیانیه‌ای، عملکرد این اداره کل در شهرستان اسلامشهر را شرح داد.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است: «مدرسه سازی» یکی از موضوعات بسیار حائز اهمیت و مورد توجه دولت رئیس جمهور شهید «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» بود و در سه سال گذشته مجموعه وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه و جهادی این امر مهم را در دستور کار داشته است.

به اطلاع مردم شریف این شهرستان می‌رساند، از سال‌ ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۵ مدرسه با ۱۷۲ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۲۳ متر مربع برای بهره‌مندی ۵۲۰۰ دانش‌آموز، ساخته و تحویل اداره آموزش و پرورش این منطقه شده است.

احداث ۱۵ مدرسه در ۲ سال در شهرستان اسلامشهر

همچنین با تحویل سه پروژه آموزشی ۱۷ شهریور با ۱۸ کلاس، دیانت‌ پور با ۱۲ کلاس و مدرسه گلرو (شهرک جانبازان) با ۱۶ کلاس در تابستان پیش رو، ۴۶ کلاس درس جدید نیز تحویل دانش آموزان اسلامشهری خواهد شد.

 پروژه مقاوم‌ سازی مدرسه کوثر تابستان امسال تکمیل خواهد شد و پروژه آموزشی شهرک امام خمینی (ره) با ۱۵ کلاس درس نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

ساخت مدارس در اسلامشهر، فیروزبهرام و چهاردانگه در سال گذشته از طریق اعتبارات و منابع دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز با صرف زمان حدود ۴ ماه انجام شده و ظرف این مدت زمان، مدارسی استاندارد احداث و تحویل شده است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران بر اساس اولویت‌ بندی، در حال اجرای پروژه آسفالت و ایزوگام بسیاری از مدارس قدیمی اسلامشهر است. این اداره با همکاری، حمایت و پشتیبانی فرمانداری اسلامشهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان مشغول فعالیت‌های عمرانی بوده و تلاش خود را برای ارائه خدمات آموزشی مناسب و استاندارد به دانش‌آموزان عزیز به کار بسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha