• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403031208414
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم خمینی‌شهر:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی ندارند

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی ندارند

ایسنا/اصفهان نماینده مردم خمینی‌شهر گفت: در بخش تسهیلات به‌هیچ‌وجه اوضاع خوبی نداریم. بانک‌ها در تسهیلات مختلف از جمله ازدواج یا طرح‌های نیمه‌تمام عملکرد خوبی ندارند. باید این تسهیلات در جهت اشتغال‌زایی صورت بگیرد

به گزارش ایسنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، امروز شنبه، ۱۲ خرداد در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: این روزها بحث اعتبارنامه‌های نمایندگان مجلس و استان را پیش رو داشتیم. اختلافاتی بود و مسائلی مطرح شد، اما در حال حاضر جای بحثش نیست و ارزش پرداختن ندارد.

او ادامه داد: مجلس برای تحقق اهداف استان و همسو با خواسته‌های رهبری آماده است. در مجلس دوازدهم همدلی خاصی بین نمایندگان دیده و برای پیگیری مطالبات استان تلاشی ویژه می‌شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اهداف مشترک نمایندگان استان مدنظرمان است و برای پیشرفت امورات استان از آن استفاده می‌شود. کمیسیون‌های مجلس نیز از برخی جنبه‌ها توزیع‌شان برای ما مهم است. کمیسیون‌های اقتصادی و کشاورزی جزو مهم‌ترین آن‌ها هستند.

نقدعلی تأکید کرد: امیدوارم که نمایندگان در همه کمیسیون‌هایی که برای استان ضروری است، حضور یابند. مجمع نمایندگان استان نیز از مباحث مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: ما از یک طرف، اهداف کلان و کشوری و از طرف دیگر اهداف استانی را داریم که در هر دو مورد به همدلی نیازمندیم. اگر می‌خواهیم حق استان را بگیریم از همدلی و هم‌افزایی نباید غفلت کرد.

این نماینده به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مبحث انتخابات ریاست جمهوری نیز از موضوعات مدنظر ماست. متأسفانه رئیس‌جمهور شهید با برخی قضاوت‌ها روبه‌رو بود. امید است مسئله هم‌ترازی که همواره از معضلات ما بوده و رئیسی شهید هم به منظور اصلاح آن کوشید، همچنان مدنظر جانشین او باشد. رئیس‌جمهور جدید باید از شهید رئیسی پیروی کند.

او به مسئله آب استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت آب باید بگویم با اینکه امسال در باب میزان بارش افزایشی نداشتیم، تاکنون با بحران خاصی هم مواجه نشدیم. اما باید در استان به مسئله آب نگاه جدی شود. این دو ماه تابستان که پیش رو داریم، بسیار مهم است. هم آب شرب و هم کشاورزی باید مورد عنایت مسئولان قرار بگیرد.

نقدعلی از بانک‌ها گلایه کرد و گفت: در بخش تسهیلات به‌هیچ‌وجه اوضاع خوبی نداریم. بانک‌ها در تسهیلات مختلف از جمله ازدواج یا طرح‌های نیمه‌تمام عملکرد خوبی ندارند. باید این تسهیلات در جهت اشتغال‌زایی صورت بگیرد. اعتبارات سفرهای رئیس‌جمهور شهید نیز باید پیگیری شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha